آشفتگی مدیریتی مردم را سرگردان کرد / مدارس تهران ساعت ۸ صبح تعطیل شدند!

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، گفت: از روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نمایندگی از وزارت بهداشت اعلام شرایط اضطرار برای امروز کرده بود اما متاسفانه جلسه تصمیم‌گیری دیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا: رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، گفت: از روز گذشته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نمایندگی از وزارت بهداشت اعلام شرایط اضطرار برای امروز کرده بود اما متاسفانه جلسه تصمیم‌گیری دیر برگزار شد.

عباس شاهسونی با اشاره به اینکه شاخص فعلی هوای پایتخت در محدوده خیلی ناسالم است، گفت: روز گذشته ( شنبه ۱۷ اردیبهشت) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نمایندگی از وزارت بهداشت اعلام شرایط اضطرار برای امروز ( یکشنبه ۱۸ اردیبهشت) کرد اما متاسفانه جلسه تازه امروز ساعت ۸ صبح تشکیل داده شد که علی‌رغم اعلام روز گذشته ما مبنی بر شرایط اضطراری، خیلی دیر هنگام بود.

وی درباه تصمیم‌گیری دیرهنگام تعطیلی مدارس ابتدایی و مهدکودک‌های پایتخت، بیان کرد: اگر این جلسه شب گذشته تشکیل شده بود به این مشکل بر نمی‌خوردیم.

شاهسونی درباره پیش‌بینی‌ وضعیت هوا برای روزهای آتی،‌ تصریح کرد: همچنان هوا خیلی ناسالم و یک مرتبه بالاتر از ناسالم برای همه‌ گروه‌ها خواهد بود. اما احتمالا از شدت آن کاسته می‌شود. التبه در جلسه امروز تصمیمی برای تعطیلی مدارس یا سایر مراکز در روزهای آتی گرفته نشده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل توصیه شده مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را به حداقل برسانند. سایر افراد نیز می‌بایست از فعالیت‌های طولانی و سنگین و ورزش در خارج از منزل خودداری کنند.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 27935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha