پشتیبانی رابین هود از Grayscale

پلتفرم مبادلات رمز ارز Robinhood محصولات صندوق بیت‌کوین و اتریوم شرکت Grayscale را به‌فهرست خود افزود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، این تصمیم درپی تعدیلِ نیروی شرکت رابین‌هود و تلاش Grayscale برای ثبت صندوق معاملات نقدی بیت‌کوین خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) آمریکا اتخاذ شده است.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری جدید برای کاربران Robinhood

کاربران پلتفرم رابین‌هود در ساعات آغازین امروز به گزینه‌های مبادلات رمز ارز جدیدی دست یافتند. این اپلیکیشن محبوب پس از آنکه در هفته‌ی گذشته اعلام داشت درآمد سه ماهه‌ نخست‌اش درمقایسه با سال پیش با افت 43 درصدی مواجه بوده است، اقدام به گسترش محصولات مبادلاتی خود گرفته است.

این افت درآمد به‌حدی بوده که این شرکت 9 درصد از پرسنل تمام وقت خویش را تعدیل کرده و ارزش سهام آن نیز با 10 دلار کاهش به 85 دلار به‌ازای هرسهم رسیده است.

موسسه‌ی Grayscale، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی کریپتوی جهان، روز گذشته درخواست خود را برای راه‌اندازی سه صندوق Horizen، Stellar Lumens و Zcash درقالب فرم 10 (Form 10) نزد SEC ثبت کرده است.

این موسسه همچنین برای تبدیل صندوق فعلی بیت‌کوین خود به یک صندوق نقدی بیت‌کوین به این نهاد نظارتی درخواست داده است. با این‌حال SEC پیوسته با این امر مخالفت کرده و دلایل آن را ریسک‌های مرتبط با نوسانات، دستکاری بازار و ازدست رفتن سرمایه‌ی مشتریان برشمرده است. مدیر ارشد اجرایی Grayscale نیز در 28 مارس (8 فروردین 1401) خاطرنشان کرد درصورتی که SEC با درخواست ما موافقت نکند ممکن است علیه این سازمان تنظیم‌کننده شکایت حقوقی تنظیم نماییم.

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 27920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha