راه‌اندازی استیبل کوین ترون

جاستین سان، بنیانگذار ترون (TRON) اخیراً گفت دارندگان USDD می‌توانند نرخ بهره «بدون ریسک» ۳۰ درصد دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، یک پست جدید از حساب رسمی توییتر USDD نشان داد که دارایی جدید وابسته به دلار امروز در ترون، BNB Chain و اتریوم در اوایل امروز منتشر شده است (ترون یک بلاکچین سازگار با اتریوم است؛ زمانی که راه‌اندازی شد متهم به سرقت علمی وایت پیپر اتریوم بود، زیرا شباهت‌های زیادی به آن دارد). USDD همچنین یک پست مدیوم ​​منتشر کرده است که در آن «راهنمای رسمی برای استخراج USDD» ارائه شده است. در آن، تیم می‌گوید که USDD «دوران استیبل کوین ۳.۰ را در ترون آغاز می‌کند».

راه‌اندازی استیبل کوین USDD به دنبال هفته‌ها تبلیغات در جامعه ترون صورت می‌گیرد. یکی از بزرگترین مبشرهای سکه جدید، بنیانگذار TRON، جاستین سان بود، که در ماه آوریل (اردیبهشت) وعده داد دارندگان USDD می‌توانند در هنگام عرضه، نرخ بهره ۳۰ درصدی «بدون ریسک» را دریافت کنند. سان گفت دارندگان می‌توانند بازدهی سودآور را از طریق TRON DAO Reserve که اخیراً برای مدیریت استیبل کوین ایجاد شده است به دست آورند و چشم انداز «جهشی عظیم برای بشریت در پیگیری آزادی مالی نهایی» را تبلیغ کرد.

راهنمای استخراج استیبل کوین ترون

راهنمای امروز استخراج USDD در توییتی به اشتراک گذاشته شد که نویدبخش «پاداش با ریسک صفر» بود. استیبل کوین جدید در حال حاضر در چندین مکان معاملاتی، از جمله صرافی مبتنی بر ترون، سان سواپ (SunSwap)، پنکیک‌سواپ زنجیره بی‌ان‌بی‌ ( BNB Chain’s PancakeSwap)، فایننس الیپسیس (Elipsis Finance)، و پروتکل‌های اولیه اتریوم DeFi یونی‌سوآپ و کرو (Curve) در دسترس است. کاربران می‌توانند با استیبل کوین‌های مختلف مبادله کنند.

در این پست همچنین نحوه شرکت در استخراج USDD برای کسب نرخ بهره در USDD توضیح داده شده است. استخراج USDD روی پلتفرم ماینینگ مبتنی بر TRON و صرافی ارز دیجیتال Poloniex انجام می‌شود. پلتفرم تعیین‌شده با TRON DAO Reserve همکاری می‌کند، که می‌تواند حداکثر سود ۳۰ درصد در آوریل (اردیبهشت) را تضمین کند. نوع دوم استخراج تعاونی است، با نرخ بهره برای بازده به طور مشترک توسط TRON DAO Reserve پشتیبانی می‌شود و حدود ۳۰ درصد در آوریل نوسان خواهد داشت. TRON DAO Reserve تمام تلاش خود را برای اطمینان از نرخ بهره پایدار برای بازده استخراج تعاونی انجام خواهد داد.

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 27903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha