قمه خوردن یک شهردار در تهران | واکنش توئیتری زاکانی + عکس

شهردار تهران در واکنش به مضروب کردن سیدمحمد جواد هاشمی شهردار یکی از نواحی منطقه ۱۹ با چاقو و قمه، گفت: شخصا تا پایان، پیگیر مجازات عاملان خواهم بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در توئیتی که در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد، نوشت: برای سلامت آقا سیدجواد هاشمی همکار شجاع و سربلند منطقه ۱۹ که ناجوانمردانه با قمه به او حمله شد، دعا می‌کنم و شخصا تا پایان پیگیر مجازات عاملان خواهم بود.

او همچنین در این توئیت با تاکید بر اینکه این حوادث، عزم ما را در اجرای قانون و مبارزه با فساد استوارتر خواهد کرد، نوشت:شهرداری تهران مبارزه با فساد گردن کلفت‌ها را از پلادیوم تا خلازیر آغاز کرده و از منافع مردم کوتاه نخواهد آمد.

واکنش توئیتری زاکانی به قمه خوردن سیدجوادهاشمی | برخورد با گردن کلفت‌ها را آغاز کرده ‌ایم

لازم به ذکر است  عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه توییتر خود درباره این حادثه نوشت: « سیدجواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام ماموریت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با ضربات چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح شد. چند روز پیش هم به ماشین او تیراندازی شده بود. هاشمی در پاکدستی و جدیت در مقابله با فساد از مدیران شاخص شهرداری تهران است. برای سلامتی ایشان دعا کنیم.»

همچنین روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹ درباره جزییات این حادثه اعلام کرد: ساعت ۱۶ روز پنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ و تعدادی از عوامل ناحیه برای بازدید و جلوگیری از ادامه ساخت و ساز ساختمانی غیرقانونی در خیابان گلپاش محله خلازیر وارد ساختمان شدند که متخلفان با دیدن این افراد با چاقو و قمه به آنها حمله‌ور شده و سیدمحمدجواد هاشمی را با ضربات قمه از ناحیه سر مجروح کردند.

او بلافاصله توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان ضیائیان منطقه ۱۷ منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. بعد از این ماجرا نیز با ورود پلیس امنیت ضاربان شناسایی و بازداشت شدند.
 

حمله با چاقو به شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام ماموریت

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳
کد خبر: 27891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha