متقاضیان نهضت ملی مسکن اطلاعات خود را ویرایش نکنند، حذف می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: متقاضیان مجرد اگر تعهدنامه محضری خود را در سامانه ثمن بارگذاری نکنند، از فهرست متقاضیان نهضت ملی مسکن حذف خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛آقای خلیل محبت خواه گفت: متقاضیان مرد مجرد بالای ۲۳ سال با ورود به سامانه نهضت ملی مسکن به آدرس saman.mrud.ir، باید تعهد نامه محضری را دانلود و سپس به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کنند و پس از تکمیل تعهد نامه و ثبت محضری، اسکن تعهدنامه تکمیل شده را مجددا در سایت بارگذاری کنند تا شرایط احراز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان تهران پیگیری و دنبال شود.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، عدم بارگذاری و اسکن تعهدنامه محضری تکمیل شده و ممهور به مهر محضری، مصداق ناقص بودن مدارک است و تا پایان اردیبهشت باید ویرایش‌ها توسط متقاضیان انجام شود، و در صورتی که اطلاعات تکمیل نشود به عنوان نقص مدارک تلقی شده و متقاضیان حذف خواهند شد.

تاکنون ۱۳۰ هزار نفر مجرد در استان تهران اقدام به ثبت نام در سامانه ثمن کرده‌اند و باید تمامی متقاضیانی که اطلاعات خود را ویرایش نکرده‌اند تا پایان اردیبهشت اقدام به ویرایش اطلاعات کنند.

ارسال پیامک به متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن از اواسط فروردین آغاز شده و متقاضیانی که پیامک دریافت کرده‌اند، باید اقدام به تکمیل اطلاعات و آورده خود تا تاریخ اعلام شده در پیامک کنند.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
کد خبر: 27819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha