راجر ور: دوج‌کوین "بطور قابل توجهی بهتر" از بیت‌کوین است

راجر ور (Roger Ver)، یکی از اولین پذیرندگان بیت کوین، بر این باور است که دوج‌کوین (DOGE) بر بیت کوین برتری دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ،  یکی از اولین ترویج دهندگان ارزهای دیجیتال معتقد است که دوج کوین در مقایسه با بیت کوین «ارزان تر و قابل اعتمادتر» می باشد.

راجر ور در واقع معتقد است که دوج کوین می‌تواند به طور بالقوه به ارز غالب جهان تبدیل شود که بازتابی از اقدامات میلیاردر ایلان ماسک (Elon Musk) است.
 

این کارآفرین ۴۳ ساله که سرمایه گذاری در بیت کوین و شرکت های مرتبط با بیت کوین را در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد، بیت کوین را نیز هدف قرار داد و اظهار داشت که این رمزارز از هدف اصلی خود منحرف شده است.

به دلیل حمایت راجر ور از بیت کوین، لقب "Bitcoin Jesus" به او داده شد. وی سپس به یکی از افراد پیشرو در کمپین "big blocker" تبدیل شد و پیش بینی کرد که اندازه ثابت بلاک، مانع پذیرش و موجب نابودی بیت کوین می‌شود. این مسأله منجر به شکافی در جامعه کریپتو شد که در نهایت به ایجاد هارد فورک "بیت کوین کش" انجامید که در آگوست ۲۰۱۷ فعال شد.

علیرغم موفقیت اولیه این طرح، بیت کوین کش (BCH) ادامه مناسبی نداشت و در حال حاضر از نظر ارزش بازار در جایگاه بیست و ششم قرار دارد. ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیانگذاران اتریوم، اخیراً اعتراف کرد که بیت کوین کش شکست خورده است.

راجر ور می‌گوید که او یک طرفدار سرسخت بیت‌کوین کش نیست و ادعا می‌کند که تعداد زیادی آلت کوین از جمله دوج کوین و ریپل (XRP) در اختیار دارد. با این گفته، او همچنان معتقد است که بزرگترین شکل بیت کوین می‌تواند علیرغم سال ها عملکرد شدیداً ضعیف، به ارز غالب جهان تبدیل شود.

ور اخیراً پس از یک وقفه طولانی به توییتر بازگشته است. او در جدیدترین توییت خود پیش بینی کرد که اگر مردم عادی به طور انبوه از کیف پول های کاستودی استفاده کنند، بیت کوین ماهیت خود به عنوان دارایی انقلابی کلیدی را از دست خواهد داد.

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
کد خبر: 27768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha