۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 27758
پرویز پرستوئی بمان مَرد!

آری باید پرویز پرستوئی باشی تا سیلی هوشیار باشِ هشتاد میلیون هموطن را در گوش خفتگانی بنوازی که کورکورانه در تقلید از عروسک گردانان پشت صحنه ، به نمادهای ملی این مرز و بوم میتازند تا از این نمد برای خود کلاهی دست و پا کنند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛به دنبال برخوردهای زشت با پرویز پرستویی در حاشیه اکران فیلم تازه اش در آمریکا مرتضی زیاری در یادداشتی نوشت:باید پرویز پرستوئی باشی که با چند دیپلم افتخار و چند سیمرغ بلورین و رکورد دار بودن کسب عنوان سیمرغ بلورین نقش اول مرد در جشنواره فجر ، همچنان پرویز پرستوئی باقی بمانی !
باید پرویز پرستوئی باشی تا در تمام فیلمهای با ژانرهای متفاوت ، هنرت آنقدر جلوه ی کند که کسی نتواند ترا بنام خودش مصادره کند .
باید پرویز پرستوئی باشی تا وقتی در نقش صادق لیلی با من است بازی میکنی همانقدر زیبا بدرخشی که در نقش رضا مثقالی در فیلم مار مولک !
باید پرویز پرستوئی باشی که بازی در نقش حاج کاظم آژانس شیشه‌ای و حاج حیدر بادیگارد همانقدر تماشاگر را مسحور هنرنمائیت کند که بازی در نقش ابراهیم خوش لحن در فیلم مطرب .
هنرمندی مردمی که هر وقت نقشی را انتخاب کرد با تمام وجود در قالب آن نقش جا گرفت حتی اگر قرار بود نقش اکبر عالی مقام را در آشپز باشی و برای تلویزیون کار کند .
کسی که خانواده شهید بودنش را جار نزد و در تمام موقعیتهای مختلف سعی کرد کنار مردم و با مردم زندگی کند و در تمام کارهای عام‌المنفعه از جمله کمک به زلزله زدگان و سیل زدگان ، حمایت از محیط زیست ، حضور در گلریزان‌های مختلف و ... یک پای ثابت و همیشگی بود . 
آری باید پرویز پرستوئی باشی تا سیلی هوشیار باشِ هشتاد میلیون هموطن را در گوش خفتگانی بنوازی که کورکورانه در تقلید از  عروسک گردانان پشت صحنه ، به نمادهای ملی این مرز و بوم میتازند تا از این نمد برای خود کلاهی دست و پا کنند!
پرویز پرستوئی بمان مَرد!

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 27758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha