حکم جلب برای افشاگر سفر خانواده قالیباف به ترکیه! + توضیحات قوه قضاییه

وحید اشتری، فعال اصولگرا می‌گوید در ارتباط با یک پرونده قبلی برای او حکم جلب صادر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛وحید اشتری، از مسئولان سابق بسیج دانشجویی و از چهره‌های توییتری جریان بنام "عدالتخواه" می‌گوید در ارتباط با یک پرونده قبلی برای او حکم جلب صادر شده است.

وحید اشتری مدعی شد که به واسطه نقد عملکرد سپاه در غیزانیه و ماهشهر و روستای ابوالفضل به پرداخت جریمه یک میلیون و ششصد هزار تومانی محکوم شده است.

این حکم جلب در حالیست که هفته گذشته تصاویری از همسر، دختر و داماد محمدباقر قالیباف به ترکیه، به صورت یک رشته توییت از سوی یک فعال اصولگرا منتشر شد که این افراد را در حال بازگشت از ترکیه با بار فراوان در فرودگاه تهران نشان می‌داد. به دنبال بالا گرفتن انتقادها از این سفر، رسانه‌های ایران نیز محتوای این توییت‌ها را منتشر کردند.

داستان سفر خانواده رئیس مجلس شورای اسلامی به ترکیه توسط جوانی ۳۲ساله بانام وحید اشتری افشا شد؛ کسی که قریب به چند سال است در صدر افشای فسادها، زمین‌خواری‌ها و سیاست‌های غلطی همچون سربازی اجباری قرار گرفته است.

در همین رابطه مدیرعامل خبرگزاری میزان به این خبر واکنش نشان داد.

مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه درباره صدور حکم جلب وحید اشتری، طی توئیتی توضیح داد: وحید اشتری از افراد کثیرالشاکی در ق.ق است.

اشتری در واکنش به این حکم جلب گفت:خنده دار است که کل دستگاهها بسیج شده اند تا این یک میلیون و ششصد هزار تومان را از من بگیرند!

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 27722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha