کاردانو در کف سال و افزایش تعداد هلدرها به بیش از ۳.۶ میلیون آدرس/کسی حاضر به فروش نیست

با توجه به گزارش گردآورنده داده‌های زنجیره‌ای و بازار مساری (Messari)، تعداد هلدرهای کاردانو (ADA) اخیراً از ۳.۶ میلیون کیف پول فراتر رفته است، در حالی قیمت این رمزارز به کف قیمتی ماه مارس یعنی ۰.۸ دلار رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، افزایش تعداد دارندگان کاردانو حاکی از رشد کلی شبکه با وجود عملکرد نه چندان خوب ارز دیجیتال ADA در بازار است. واگرایی بین فاکتورهای بازار و بنیادی ممکن است یک عامل اطمینان بخش برای هلدرهای بلندمدت کاردانو باشد، زیرا عملکرد بازار یک دارایی معمولاً با رشد پروژه آن مطابقت دارد.
در حال حاضر آدرس‌هایی که حدود ۱۰۰ واحد کاردانو دارند، بزرگترین نمایندگان این شبکه هستند، در حالی که تنها ۳,۰۴۲ هلدر بیش از ۱ میلیون ADA در آدرس خود دارند.

واضح است که کاردانو در مقایسه با شبکه های مشابه، نهنگ‌های میلیونر بیشتری دارد. چنین توزیعی نیز به دلیل قیمت نسبتاً پایین ADA در بازار امکان پذیر می باشد.

کاردانو در واقع از نظر قیمت به کف مطلق سال ۲۰۲۲ رسیده است، در حالی که اکنون با قیمتی در حدود ۰.۸ دلار معامله می شود. چنین کاهش شدیدی پس از پامپ ۵۵ درصدی کاردانو به دنبال افزایش تعداد راه‌حل‌های دیفای در شبکه رخ داد.

پیش از این، کاردانو در رکود بلندمدت ناشی از ماهیت سوداگرانه آخرین پامپ آن قرار داشت که با اعلام فناوری قرارداد هوشمند تقویت می‌شد. مشکل این بود که اولین راه‌حل‌های کاربردی در ADA ماه‌ها پس از انتشار ارائه شد، به همین دلیل است که بازار علاقه خود را به این کوین از دست داد.

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 27713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha