موفق ترین معامله گران بیت کوین در جهان کدامند؟

بررسی‌های اینوز (Invezz) نشان می‌دهد که موفق ترین معامله گران بیت کوین جهان اهل سوئیس هستند، در حالی که فرانسه بهترین کشور در معاملات بیت کوین است. این مطالعه مجموعه داده‌ها را با هم مقایسه کرده تا مشخص شود کدام کشورها بهترین معامله‌گران بیت‌کوین را دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصاد آنلاین ؛ نظرسنجی اخیر توسط Invezz، یک پورتال خبری و آموزشی سرمایه گذاری آنلاین، نشان داد که سوئیس در حال حاضر سودآورترین معامله گران بیت کوین را در جهان دارد. طبق این بررسی، سوئیس بهترین بازده را برای همه سرمایه‌گذاران داشته است.

با ارزش ۱۲۶۸ دلار، سوئیس موفق ترین یا سودآورترین معامله گران را نیز دارد. با این حال، این کشور با تنها ۱.۸ درصد از جمعیت که در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند، در جایگاه ششم قرار گرفت.

در این مطالعه ۲۳ کشور مورد بررسی قرار گرفتند که معیارهای زیر برای رتبه‌بندی آنها در نظر گرفته شد:

  1. میزان سود سرانه بیت کوین در آن کشور که بر اساس داده های Chainalysis بود.
  2. بر اساس آمار TripleA و Worldometers، درصد شهروندانی که در هر کشور روی ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری می کنند تا مشخص شود که بیشترین پذیرش در کجاست.
  3. مقدار پول به دست آمده از بیت‌کوین توسط هر سرمایه‎گذار.

در حالی که داده ها نشان می دهد سوئیس موفق ترین معامله گران بیت کوین در جهان را دارد، فرانسه از نظر بهترین کشور معامله کننده بیت کوین در صدر قرار گرفت.

در حالی که چندین کشور دیگر در برخی مقوله‌ها عملکرد خوبی داشتند، فرانسه تنها کشوری بود که از نظر درصد جمعیتی که روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کردند، سود بیت‌کوین به ازای هر سرمایه‌گذار و سود سرانه بیت‌کوین، عملکردی بهتر از میانگین داشت.

در نتیجه، فرانسه توانست به بالاترین رتبه کلی دست یابد و عنوان برترین کشور از نظر معاملات بیت کوین را به خود اختصاص دهد.

به دنبال فرانسه، جمهوری چک و بلژیک از نظر بهترین کشورها در معاملات بیت کوین در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رتبه‌های بعدی، کانادا، هلند، سوئیس، آلمان، استرالیا، بریتانیا، ایالات متحده، اسپانیا، ژاپن، اوکراین، کره جنوبی و ایتالیا قرار گرفتند.

آرژانتین، ویتنام، لهستان، روسیه، تایلند، برزیل و ترکیه نیز از جمله کشورهای مهم در این زمینه بودند.

هند از نظر رتبه بندی کلی در جایگاه بیست و سوم، از نظر درصد جمعیتی که در ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری کرده‌اند در رتبه چهارم و از نظر سود بیت کوین به ازای هر معامله گر و سود سرانه بیت کوین در رتبه ۲۴ قرار دارد.

  • اوکراین با ۱۲.۷ درصد بالاترین درصد سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال را داشت، اما کمترین میانگین سود را به ازای هر سرمایه گذاری ۷۲ دلار را نیز نشان داد.
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 27662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha