ویارئال مقابل لیورپول زانو زد / همه چیز در سه دقیقه رقم خورد + فیلم

لیورپول با برتری ۰-۲ مقابل ویارئال در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از "ورزش سه"، لیورپول در شبی که در خانه خود در تمام طول ۹۰ دقیقه تیم برتر میدان بود، در نیمه دوم دو بار به گل رسید تا شانس خود برای صعود به فینال لیگ قهرمانان را به شدت افزایش دهد.

لیورپول در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال دقیق محمد صلاح می توانست به گل اول برسد، اما ضربه سر ضعیف سادیو مانه در موقعیتی خوب به بیرون رفت. در دقیقه ۱۴ حرکت به سمت داخل لوییس دیاز از سمت چپ و ضربه محکم او را رولی با عکس العملی خوب دفع کرد.

در دقیقه ۲۲ ارسال جوردن هندرسون به صورت اتفاقی به دیرک دروازه ویارئال برخورد کرد و این فرصت نیز از دست رفت. دقایقی بعد این بار محمد صلاح و سادیو مانه با حرکتی ترکیبی برای لیورپول خلق موقعیت کردند، اما ضربه والی ستاره مصری از بالای دروازه حریف به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۵ این بار ترنت آرنولد ارسال دقیقی برای محمد صلاح داشت، اما باز ضربه او دقیق نبود و راهی به دروازه ویارئال پیدا نکرد. در اواخر نیمه اول تیاگو از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه تماشایی او با بدشانسی به دیرک برخورد و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

اما مرسی سایدی ها نیمه دوم را بسیار خوب و هجومی آغاز کردند و خیلی زود به دو گل دست یافتند. ابتدا و در دقیقه ۵۲ بود که جوردن هندرسون در سمت راست صاحب توپ شد و ارسال خوبی روی دروازه ویارئال داشت. استوپینن، مدافع ویارئال توپ را در بین راه به اشتباه وارد دروازه خودی کرد و بالاخره رولی تسلیم شد.

اما سه دقیقه بعد گل دوم لیورپول نیز از راه رسید. پاس فنی و عمقی محمد صلاح در مرکز محوطه به سادیو مانه رسید و او به راحتی و با ضربه ای زمینی در موقعیتی تک به تک موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

در دقیقه ۶۹ این بار ویرژیل فن دایک پیش تاخته با ضربه ای محکم و تماشایی از پشت محوطه دروازه ویارئال را تهدید کرد، اما رولی به خوبی دروازه را نجات داد. ثانیه ای بعد این بار لوییس دیاز از سمت چپ محوطه و با ضربه ای زمینی می توانست دروازه را باز کند، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه لیورپول که از برتری خود مطمئن بود موقعیت خاصی برای گلزنی به حریف نداد و در نهایت در آنفیلد موفق شد با دو گل ویارئال را مغلوب کند.

خلاصه بازی را اینجا ببینید.

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۱
کد خبر: 27651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha