واکنش قالیباف به ماجرای خرید خانه توسط دامادش در استانبول،شکایت می کنم!

احسان عسگری مشاور رییس مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «آقای دکتر ⁧‫قالیباف‬⁩ قطعا از آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس به دلیل انتشار مطلب کذب و تشویش اذهان عمومی و تکرار یک ادعای تکذیب‌شده در خصوص خرید ملک در ترکیه شکایت خواهد کرد.»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مشاور رییس مجلس گفت که رییس مجلس از یکی از نمایندگان دوره دهم به‌دلیل تکرار یک ادعای تکذیب‌شده در خصوص خرید ملک در ترکیه، شکایت خواهد کرد.

 احسان عسگری مشاور رییس مجلس در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت:

«آقای دکتر ⁧‫قالیباف‬⁩ قطعا از آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده پیشین مجلس به دلیل انتشار مطلب کذب و تشویش اذهان عمومی و تکرار یک ادعای تکذیب‌شده در خصوص خرید ملک در ترکیه شکایت خواهد کرد.»

امروز غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مجلس دهم در مصاحبه‌ای ادعایی مطرح کرد مبنی‌بر این‌که قالیباف دو دستگاه آپارتمان را در ترکیه خریداری می‌کند، سوال بنده از ایشان این است که پول خرید دو دستگاه آپارتمان را از کجا آورده است؟
۳۰ فروردین ادعایی در فضای مجازی مطرح شد مبنی‌بر این‌که، زهرا مشیر همسر رییس مجلس، مریم قالیباف دختر رییس مجلس به همراه همسرش امیررضا بحیرایی به ترکیه سفر کرده ‌و به‌دلیل حجم بالای بار در فرودگاه ترکیه به مشکل برخورده‌اند. محتوای بار خانواده قالیباف هم مرتبط با خرید سیسمونی بیان شد.

ساعاتی بعد از انتشار این ادعا، الیاس قالیباف با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، ضمن رد خرید سیسمونی، از مردم ایران به دلیل این سفر عذرخواهی کرد.

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۵۶
کد خبر: 27615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی رضا IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
      0 0
      لطفا این ماجراها که در فضای مجازی پخش شده درخصوص دختر ‌وداماد اقای قالیباف درسانه ها شفاف سازی بشه وبه مردم واقعیت را اعلام کنند واگر این قضایا صحت داشته باشد باید با آنان برخورد قاطع گردد
      • Ys IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۵
        0 0
        ?? برخورد قاطع برای چه کار غیر قانونی؟!