واکنش سروش صحت به حذف از کتاب‌باز: الان واقعا وقتش نبود

نام سروش صحت در روزهای اخیر و پس از انتشار یادداشت سیدعبدالجواد موسوی در خبرگزاری خبرآنلاین و عمومی شدن خبر حذف او از برنامه «کتاب‌باز» به واسطه آن‌چه کشیده شدن صندلی از زیر پایش توسط شبکه نسیم خوانده می‌شود، بر سر زبان‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛سروش صحت در تازه‌ترین داستانی که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد چنین نوشت: «اول اردیبهشت، درخت‌ها سبز و پُربرگ شده‌اند. برگ‌هــای جــوان و باطراوت که سبز هستند اما نه سبزسیر، بیشتر مغزپسته‌ای رنگ هستند. باد لابه‌لای شاخه‌ها حرکت می‌کرد و پرنده‌ها از این شاخه به آن شاخه می‌پریدند. راننده تاکسی گفت: «من عاشق اردیبهشت هستم. در اردیبهشت از رانندگی خسته نمی‌شوم، بگو شانزده ساعت پشت هم بنشین پشت فرمان، می‌نشینم.»‌ ‌ حق با راننده بود. به خصوص که خیابان هم خلوت بود و ترافیکی نداشت.‌ ‌ راننده گفت: «نگاه کنید… این درخت‌ها را نگاه کنید، به این پرنده‌ها نگاه کنید، آدم سیر نمی‌شود…» هنوز جمله‌اش تمام نشده بود که ماشینی که از یک فرعی بیرون می‌آمد، با سرعت و محکم به در عقب تاکسی کوبید. تاکسی تکان محکمی خورد. ‌راننده گفت: «الان وقتش نبود… الان واقعا وقتش نبود.» ‌

نام سروش صحت در روزهای اخیر و پس از انتشار یادداشت سیدعبدالجواد موسوی در خبرگزاری خبرآنلاین و عمومی شدن خبر حذف او از برنامه «کتاب‌باز» به واسطه آن‌چه کشیده شدن صندلی از زیر پایش توسط شبکه نسیم خوانده می‌شود، بر سر زبان‌ها است و این داستان کوتاه با پایانِ تلخِ «الان وقتش نبود… الان واقعا وقتش نبود.» را می‌توان واکنش او به این اتفاق دانست.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 27559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha