ترجمه کتاب چشم انداز اقتصاد دیجیتال ۲۰۲۰ منتشر شد

ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کتاب چشم انداز اقتصاد دیجیتال ۲۰۲۰ را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طبق بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با فناوری هوش مصنوعی و تاکید ایشان بر این موضوع، جمهوری اسلامی ایران باید جزو ۱۰ کشور برتر هوش مصنوعی در دنیا قرار گیرد.

سیاستگذاری و حکمرانی صحیح در عصر دیجیتال و همزمان با فراگیر شدن فناوری‌های نوظهور در سال‌های اخیر اهمیت روزافزون یافته است. از سوی دیگر ظهور پاندمی کرونا، سرعت دیجیتالی شدن را در سراسر دنیا افزایش داده است تا فرصت برای مواجهه و رویارویی با دنیای دیجیتال و اثرات آن برای نهادهای سیاست‌گذار محدودتر از گذشته باشد.

در همین راستا ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه فعالیت‌های ترویجی خود در رابطه با پایش فضای اقتصاد دیجیتال در دنیا و رصد نحوه حکمرانی مرتبط با آن، گزارش «چشم انداز اقتصاد دیجیتال ۲۰۲۰ » که توسط سازمان همکاری اقتصادی و توسعه OECD منتشر شده است را ترجمه و در قالب کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 27526
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha