همه‌چیز درباره جنجال تصویر مدیرعامل یک بانک + تصاویر

بخشی از کاربران شبکه‌های مجازی دو تصویر از مهدی رضایی، مدیرعامل بانک کشاورزی را کنار هم گذاشته‌اند و به این نکته استناد می کنند که رضایی در دولت گذشته چهره‌ای متفاوت داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛بخشی از کاربران شبکه‌های مجازی دو تصویر از مهدی رضایی، مدیرعامل بانک کشاورزی را کنار هم گذاشته‌اند و به این نکته استناد می کنند که رضایی در دولت گذشته چهره‌ای متفاوت داشته است. مدیرعامل بانک کشارزی پیش از این مدیرعامل بانک انصار بوده است.

رضایی

علیرضا وهاب‌زاده، مشاور پیشین وزیر بهداشت و فعال فضای مجازی در صفحه شخصی خود نوشته تصویری که از رضایی دست به‌دست می شود متعلق به سال ۱۳۹۳ است. او تصویر مهدی رضایی در سال ۱۳۹۸ را منتشر کرده که ظاهری شبیه امروز دارد و نوشته است: گفتم شاید روز ۱۹ رمضان می خواهید شنونده غیبت و تهمت باشید. این تصویر مربوط به سال ۹۸ و دولت قبل است! که رضایی مدیر عامل بانک انصار بوده! نه بانک مهر! نه بانک پارسیان! تصویری که این روزها دست به‌دست می‌شود هم مربوط به قبل از سال ۹۳ که مدیر یکی از قسمت‌های بانک بوده نه مدیرعامل. برخی معتقدند این اقدام از سوی رقبا صورت گرفته است .

بانک

۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶
کد خبر: 27506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha