تصاویر بی حجاب و متفاوت بازیگر لبنانی نجلا !

لباس "آن ماری سلامه" بازیگر لبنانی نجلا در سریال و واقعیت تفاوت دارد. تصاویری از آن ماری سلامه بازیگر لبنانی نجلا در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از وقت صبح در این تصاویر آن ماری سلامه با پوششی بسیار متفاوت از پوشش او در سریال نجلا دیده می‌شود. 

توضیح تهیه کننده درباره حجاب آن ماری سلامه در سریال قبلی حوالی پاییز

انتخاب بازیگران خارجی به دلیل حواشی حجاب آن‌ها، حساس است. ما سعی کردیم خود را از این حواشی دور نگه داریم و بازیگری را انتخاب نکنیم که حواشی غیراخلاقی داشته باشد.  

در ارتباط با کلیپ منتشر شده با مضمون رقاصه بودن بازیگر سریال «حوالی پاییز»، باید بگویم رقاص کسی است که پول می‌گیرد و در فیلم‌ها و فضاهای مختلف می‌رقصد؛ اما «آن ماری سلامه» بازیگر مطرح لبنانی است که در شبکه المنار (که شبکه شناخته شده و موجهی است) بازی کرده است.

تفاوت پوشش بازیگر لبنانی نجلا در سریال و واقعیت (+عکس)

 دوستان ما که در لبنان کار فرهنگی انجام می‌دهند، ایشان را به ما معرفی کردند و به جرات میتوانم بگویم خانم «آن ماری سلامه» در میان بازیگرانی که کاندیدای این نقش بودند، زندگی سالم و بی‌حاشیه‌تری داشت. 

وی در برنامه تلویزیونی مشابه خندوانه که مسابقه لباهنگ بوده است، شرکت کرده و با توجه به شرایط فرهنگی کشورش رفتار کرده است.

اگر کسی از بازیگران دنیای عرب، شناخت داشته باشد، قطعاً می‌داند که آن ماری سلامه جزو کم حاشیه‌ترین هاست و سریال‌های بسیاری برای فلسطین و … بازی کرده است. قطعا به خاطر دارید برخی بازیگران ایرانی در بعضی فیلم‌های سینمایی رقصیده‌اند که اگر به آن‌ها رقاص بگویند، برای این خانم بازیگر هم می‌توانیم صفت رقاصه را به کار ببریم.

تفاوت پوشش بازیگر لبنانی نجلا در سریال و واقعیت (+عکس)

تفاوت پوشش بازیگر لبنانی نجلا در سریال و واقعیت (+عکس)

۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۴:۲۷
کد خبر: 27464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha