آغاز دومین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در ۱۴۰۱ + لیست و قیمت محصولات

همزمان با طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو، چهارمین مرحله فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا بعدی آن‌ها از ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به‌دنیا آمده باشند، اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛فروش فوق‌العاده‌های ایران‌خودرو در حالی به مرحله سی وهفتم خود رسیده که در فروش هفتگی، چهار محصول (دو مدل پژو پارس. دو مدا راناپلاس) عرضه شده است؛ طبق روال طرح‌های هفتگی، مهلت ثبت‌نام از امروز (سه‌شنبه ۳۰ فروردین ماه) به مدت سه روز خواهد بود و قرعه‌کشی آن یکشنبه هفته آتی (۴ اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود.

ایران خودرو  اعلام کرده که در راستای اجرای طرح فروش محصولات خود به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، این هفته سی‌ و هفتیمن مرحله از  طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را برای چهار محصول پژو پارس سال با موتور XU۷P، پژو پارس سال با موتور TU۵، راناپلاس و راناپلاس با موتور TU۵P پانوراما و گیربکس شش سرعته دستی اجرا می‌کند.

در طرح قبلی که  سی‌وششمین  طرح فروش فوق‌العاده این گروه صنعتی بود، دو مدل خودرو جدید شامل پژو ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای برای اولین بار، در کنار پژو پارس مجهز به موتور XU۷P، پارس ELX با موتور TU۵، راناپلاس با موتور TU۵ پلاس سقف شیشه‌ای و همچنین مجهز به گیربکس شش سرعته دستی عرضه شد. در مجموع  پنج میلیون و ۲۱۸ هزار و ۳۸۴ نفر برای ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه  مشارکت کردند.

از این تعداد متقاضی، یک میلیون و ۴۱۲ نفر برای ۲۵۰ دستگاه  پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای، دو میلیون و ۱۳۹ هزار و ۶۹۱ نفر برای ۱۵۰۰ دستگاه پارس TU۵ ELX، یک میلیون و ۱۸۵ هزار ۸۱ نفر برای ۷۵۰۰ دستگاه پژو پارس (مجهز به موتور XU۷P)، ۵۵۹ هزار و ۲۶۴ نفر برای پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته با ظرفیت ۱۴۰۰ دستگاه و در نهایت ۳۳۰ هزار و ۲۳۶ نفر برای ۱۱۰۰ دستگاه راناپلاس پانوراما ثبت‌نام کرده بودند. قرعه‌کشی طرح مذکور شنبه ۲۰ فروردین ماه برگزار شد.

همزمان با این طرح سومین طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران برگزار شد که در مجموع ۱۵۹ هزار و ۶۲۳ نفر برای ۱۱ هزار و ۷۵۰ دستگاه خودرو ثبت‌نام کردند.

حال در فروش این هفته ایران‌خودرو همانطور که اشاره شد چهار محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است؛ متقاضیان این طرح از امروز (سه شنبه ۳۰ فروردین ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۱ اردیبهشت ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.  

با توجه به تعطیلی روز شنبه هفته آتی، مراسم قرعه‌کشی برای تعیین مشتریان نهایی، یکشنبه ( ۴ اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.  پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و... اعمال خواهند شد.  

دومین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ از امروز

همچنین همزمان با این طرح، چهارمین مرحله فروش محصولات ایران‌خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا بعدی آن‌ها از ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به‌دنیا آمده باشند، اجرا خواهد شد.

مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات ایران‌خودرو را خواهند داشت؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد. در غیر این صورت تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذی‌ربط خواهد رسید، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت.  

دومین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ از امروز

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶
کد خبر: 27360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha