تنبیه بدنی خشونت بار دانش آموز آستارایی توسط معلم + فیلم

‏فرماندار شهرستان آستارا روز دوشنبه، ۲۹ فروردین تنبیه بدنی یک دانش‌آموز اهل روستای سیبلی توسط معلمش را تأیید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان  ‏فرماندار شهرستان آستارا روز دوشنبه، ۲۹ فروردین تنبیه بدنی یک دانش‌آموز اهل روستای سیبلی توسط معلمش را تأیید کرد.

به گفته او پرونده ‎معلم خاطی به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش ‎گیلان ارجاع شده است.
ویدیوی زیر را ببینید : 
 

معرفی معلم خاطی به هیئت رسیدگی به تخلفات آموزش و پرورش گیلان

فرماندار آستارا با اشاره به تنبیه بدنی یک دانش آموز آستارایی توسط معلم، گفت: پرونده معلم خاطی به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش گیلان ارجاع شد.

به گزارش ایلنا از رشت، انتشار تصاویر و ویدئویی از کتک خوردن دانش آموز یکی از مدارس آستارا در روستای سیبلی توسط معلمش در فضای بازتاب‌های بسیاری داشته است. بر اساس شنیده‌ها این معلم سابقه تکرار این موضوع در گذشته را داشته است.

فرماندار آستارا در این باره با اشاره به پیگیری و بررسی موضوع، اظهار کرد: بررسی‌های انجام شده نشان دهنده درگیری دو دانش آموز و وساطت مدیر و معلم برای اتمام درگیری بوده است.

عنایت رضایی پور با بیان اینکه درگیر شدن دوباره این دانش آموزان سبب عصبانیت معلم و انجام تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان شده است، گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده نیروهای حراست، بازرسی آموزش و پرورش در مدرسه حاضر شدند.

فرماندار آستارا ادامه داد: معلم خاطی علاوه بر توبیخ و درج در پرونده به هیئت رسیدگی به تخلفات اداری آموزش و پرورش استان گیلان نیز معرفی شد.

دلجویی وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموز تنبیه شده آستارا

دلجویی وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموز تنبیه شده آستارا

آستارا - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش در بازدید از مدارس آستارا از دانش‌آموزی که از سوی معلم، تنبیه بدنی شده بود، دلجویی و معلمان، دانش‌آموزان و اولیا را به استفاده بهتر از تعلیم و تربیت در دوره پسا کرونا توصیه کرد.

 یوسف نوری روز سه شنبه در نشستی با معلمان، مربیان و کارکنان آموزش و پرورش آستارا در این اداره گفت: طی بازدید از مدارس این شهرستان مشخص شد که آموزش حضوری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با قوت و جدیت انجام می گیرد.

وی افزود: کرونا عواقب ناگواری داشت و آموزش غیرحضوری در بعد فردی، باعث یک سری عادت های زیستی شده است که با بازگشایی مدارس، متاسفانه برخی واکنش های رفتاری را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: این واکنش ها از عدم تحمل نشستن تا رفتارهای پرخاشگرانه را شامل می شود و به اولیای محترم توصیه می کنم نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند و آستانه تحمل آنها را که مقداری زودتر تحریک می شود، درد کنند و فشار زیادی بر دانش آموزان نیاورند.

نوری از معلمان هم خواست، با سعه صدر بیشتر با دانش آموزان مدارا کنند و افزود: بعد از بیش از ۲ سال حضور در محیط قرنطینه ای و گلخانه ای، اکنون که دانش آموز به مدرسه وارد می شود، تمایلات رفتاری سرکوب شده وی در اینجا به صورت شدید بروز پیدا می کند و این امر طبیعی است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: باید هم ما و عوامل مدارس، این ملاحظات و موارد را درک کنیم و هم خانواده ها و اولیا با فرزندان خود بیشتر مدارا کنند تا این آهنگ زیستی به حالت اول خود بازگردد.

وزیر آموزش و پرورش در حضور مسئولان و مدیران بومی در جمع دانش آموزان مدرسه سنایی روستای سیبلی آستارا نیز حضور یافت و با اهدای یک کیف به دانش آموز تنبیه بدنی شده، از او دلجویی کرد.

در این بازدید که غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، برخی از نواقص و مشکلات حوزه آموزش و پرورش این شهرستان مطرح شد و وزیر آموزش و پرورش علاوه بر پیگیری تلفنی موضوعات، در خصوص رفع آنها و تامین نیازمندی ها قول مساعد داد.

ظهر روز گذشته (دوشنبه) دانش آموزی در مدرسه سنایی روستای سیبلی آستارا از سوی معلم تنبیه بدنی شده و فیلم آن در فضای مجازی بازنشر شده بود.

دلجویی وزیر آموزش و پرورش از دانش‌آموز تنبیه شده در آستارا

بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدارس آستارا و بررسی مشکلات 

حدود ۱۸ هزار دانش آموز در بیش از ۱۶۰ مدرسه دولتی و غیردولتی آستارا به مشغول به تحصیل هستند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل واقع شده است.

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
کد خبر: 27355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 13
    • نظرات در صف انتشار: 2
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      3 7
      خوب کاری کرد
      • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
        3 1
        عقده ای دانش آموز اگه خطایی بکنه اون که معلمه باید شغلش که مثلا شغل انبیاس مثل پیامبر مهربانی بلاتشبیه هدایتش میکردشما الان متوجه بی فرهنگی بعضیها شدین ما کارمندای بهداشت خیلی وقته متوجه شدیم خخخخ وقتی بچه شون رو برا کارای بهداشتی میارن باید ببینید چطور رفتار میکنن، ضمنا من فرهنگی میشناسم که با رفتار این چنینی دختر نماز خون و روزه بگیرش همه واجبات رو بخاطر رفتار پدر معلم و لجباز چ بی فرهنگش ترک‌کرد
    • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      7 2
      این معلم نیست روانی است
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      5 11
      چرا با آبروی یک معلم با سابقه بازی میکتید! فیلمی بریده را میبینید که نصف اغتشاش دانش آموزان در فیلم‌نیست!این کار شما از نظر مراجع قانونی جرم است و پیگیری حقوقی و قضایی دارد منتظر پیگیری باشید !شما چه اطلاعی از اصل ماجرا دارید که این فیلم را انتشار میدهید از خدا بترسید خدا بهترین قاضیست
      • م IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۴
        8 1
        حتی اگه اختشاشاتی در کار باشه اون معلم که من دوست ندارم شغل انبیا رو به این سگ نسبت بدم نباید همچین غلطی بکنه اگه بچه سرش میخورد جایی میمورد چی معلم نیست که یه ملعونه بی ابرویه
    • IR ۰۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      3 10
      قدیما ما رو میزدن با چوب و خط کش، آب از آب تکون نمیخورد، والا هر چی کتک می‌خوردیم آدم میشدیم، حالا این نسل ناز پرورده ، روز به روز بی ادب تر میشن
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      3 0
      با سلام، گفتگویی تلخ با توجه به حوادث اخیر در مدارس، دردهایی در جامعه هست که باید گفت ان شاء الله که بزودی اصلاح شود، آموزش و پرورش به چه معناست؟!آیا کودکان و نوجوانان ما در مدارس هم آموزش میبینند و هم پرورش می یابند!اشکال کار کجاست که سیستم آموزشی دارد به قهقرا میرود!چرا حوادث اینچنینی هی تکرار میشود!اشکال کار کجاست!مگر نه این است که هر کودکی استعداد و توانایی مختص به خود را دارد!چرا در مدارس ما همه کودکان و نوجوانان با یک روش به تحصیل میپردازند!مگر نه این است که هر کدام دارای ویژگی های مختص به خود است!چرا در مدارس یک نفر هم معلم است و هم مدیر است و هم ناظم!پرورش و آموزش نیروهای آموزش و پرورش کی به داد سیستم آموزشی خواهند رسید!چرا در مدارس روانشناس نداریم!چرا معلمان با توجه به تخصص و آموزش خودشان تدریس نمی کنند!هر نوجوانی در سن بلوغ خواسته ها و افکار مختص به خود را دارد و این افکار چگونه باید هدایت و راهنمایی شوند!کودکان وقتی وارد مدرسه می شوند از هر خانواده افکار مختص آن خانواده را وارد جامعه میکنند و اگر این افکار هدایت نشوند میشود همین که کلاس درس را با میدان جنگ اشتباه میگیرند
    • ناشناس اگاه IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      7 7
      خجالت بکشید که با آبروی یک خانواده بازی میکنید هر چه زودتر فیلم را پاک کنید تا مورد پیگیری قضایی و حقوقی قرار نگرفتید!شما از آن اغتشاش چه میدانید با دیدن تکه از فیلم و نمایشی در صدا و سیما قصاوت میکتید!منتظر قضاوت خدا باشید که بهترین قاضی خداست
    • IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      4 1
      برکناری این فرد بهترین گزینه است.
    • شهید IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      4 3
      معلمی ک هزاران روز است چشم ب رتبه‌بندی و احقاق حقوق خود دوخته ولی هیج‌کس پاسخگو نیس و همچنان سران محترم مملکت در گوش فیل خوابیده‌اند همه چیز امن و امان جلوه میشود. ولی با یک کلیپ ناقص و چند برچسب دیگر ب ساحت مقدس معلمی دستور پیگرد قانونی میدین. کجای دنیا شان معلم مثل ایران پایمال شده است بفرمایین؟
    • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      5 6
      رسما بعضی معلما وحشی شدن وقتی هرشش ماه یک بارحقوقشون زیادمیشه معلومه اینطوری میشن
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      4 2
      امثال این ملعون میان خیابون ها بعد می خوان حقوقشون زیاد بشه . یکی بگه اون معلم اروپایی که همش مثالشو می زنید صد برابر شما سواد داره . شما که از تمدن چیزی نمیدونی ادعا افزایش حقوق نکنید. این همه کارمند زحمت کش بچه شونو می سپارن به شما بعد از این کارها می کنید .
    • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      4 1
      نمیشه قضاوت کرد با یه فیلم.هممون بچه داریم واقعا شیطون و شلوغن.ولی زدن بچه واقعا کار اشتباهه