شرکت‌کنندگان فینال جوکر مشخص شدند + زمان پخش

مرحله مقدماتی برنامه جوکر در پنج فصل پنجم به پایان رسید و شرکت‌کنندگان مرحله فینال این برنامه معرفی شدند. فینال جوکر در دو فصل آماده می‌شود که همانند مرحله مقدماتی، هر فصل شامل ۴ قسمت است. فینال برنامه جوکر از ۷ اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مرحله مقدماتی برنامه جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی در پنج فصل به پایان رسید و برخی از شرکت‌کنندگان به مرحله فینال راه یافتند. قرار است فصل جدید جوکر که در واقع فینال آن نیز می‌باشد، در دو فصل ۴ قسمتی پخش شود. شرکت‌کنندگان این دو فصل، منتخبان پنج فصل گذشته جوکر هستند. 

این مسابقه با اجرای سیامک انصاری میزبان چهره‌های مشهور عرصه کمدی بود که هر کدام تجربه بسیاری در کارهای طنز داشتند. در هر فصل از برنامه جوکر، یک یا دو شرکت‌کننده موفق شدند تا در مدت ۶ ساعت نخندد و برنده مسابقه شود.

در فینال این رئالیتی‌شو، علاوه بر افراد برنده پنج فصل، برخی از شرکت‌کنندگان حضور خواهند داشت که با قدرت و کارهای طنز بیشتری سعی در خنداندن همدیگر می‌کنند.

شرکت کنندگان مرحله فینال برنامه جوکر (فصل یک فینال)

در این مرحله، آقایان بیژن بنفشه‌خواه، شهرام قائدی، رضا شفیعی‌جم، محمدرضا علیمردانی، هومن حاجی‌عبداللهی، یوسف تیموری، ایمان صفا، سهیل مستجابیان و عباس جمشیدی‌فر حضور دارند.

۱. هومن حاجی‌عبداللهی در اولین فصل از برنامه جوکر حضور داشت که با هنرمندانی همچون امین حیایی، رضا نیکخواه، سام درخشانی، سهیل مستجابیان، بیژن بنفشه خواه، امیرمهدی ژوله و امیر کاظمی همگروه بود.

این بازیگر در ویدئوی معرفی خود گفت: " این فصل قطعا شگفت‌انگیز خواهم بود. هم خوشحالم هم ناراحت نیستم. این دفعه اوضاع یک کم ترسناکه و من از محمدرضا علیمردانی، عباس جمشیدی‌فر و رضا نیکخواه می‌ترسم همچنین از علی لک‌پوریان که حتما در فینال خواهد بود.

من به مردم قول یک فینال جذاب رو می‌دم که از خنده به سقف بچسبید. "

۲. یوسف تیموری در فصل چهارم با مهران رجبی، یوسف صیادی، سیاوش مفیدی، پوریا پورسرخ، شهاب عباسی، علی صالحی و بهزاد محمدی همگروه بود که یک تنه توانست بیشتر آنها را خندانده و از مسابقه حذف کند.

او برای معرفی فینالیست‌های جوکر به همراه کاکتوس معروف خود گفت: " سلام من باز دوباره اومدم، اگر نخندیدن من هم نمی‌خندم. همین الان یک جا وایسادن هم برام سخته.

اگر یوسف صیادی هم گروهم نباشه یادش رو گرامی می‌دارم. من هیچ کری ندارم که برای کسی بخونم از شرکت‌کننده و همکارای عزیزم که این استوری را می‌بینند می‌خوام که من رو یاری کنند تا نخندم چون می‌دونم نفر اولی هستم که می‌خندم. "

۳. ایمان صفا یکی از سورپرایزهای فصل دوم جوکر بود که با تبدیل شدن به مار، جذابیت برنامه گروه را دو چندان کرد.

این بازیگر در فصل دوم با عباس جمشیدی فر، وحید آقاپور، هومن برق نورد، شهرام قائدی، سپند امیرسلیمانی، آرش نوذری و بهنام تشکر همگروه بود.

ایمان صفا در ویدئویی گفت: " کیا از این خونه می‌ترسن؟ اونهایی ترس‌دار که دنبال برنده شدن هستن، من نیستم. من به دنبال این هستم که به من و مردم خوش بگذره ، بعد از مرحله مقدماتی به مار کبری معرف شدم. هیچ وقت فکر نمی‌کردم که مردم انقدر مار و نیش‌زدن اون رو دوست داشته باشن. برای مرحله فینال ده دوازده آیتم بانمک آماده کردم که اگر فرصت باشد اجرا خواهم کرد. دو تا یوسف‌ها می‌تونن من رو بخندونن. امیدوارم رضا شفیعی جم تو گروه ما نباشه چون او نگاه کنه من از خنده می‌ترکم. این سه نفر به تنهایی می‌تونن من رو اخراج کنن. "

۴. سهیل مستجابیان شرکت‌کننده دیگر برنامه جوکر است که به مرحله فینال راه یافت. این بازیگر و استندآپ کمدین در فصل اول شرکت داشته و با توافق مشترک با هومن حاجی‌عبداللهی به عنوان برنده برنامه معرفی شدند.

سهیل مستجابیان در ویدئوی معرفی شرکت‌کنندگان فینال گفت: "جوکر تایم آقای نیکخواه از بامزه‌ترین خاطراتم در مرحله قبل است. از هم‌گروه شدن با رضا شفیعی‌جم خیلی می‌ترسم. ‌واقعا هم ترسناکه خب. من فصل اول موارد زیادی رو یاد گرفتم که در این مرحله به کار خواهم گرفت. خنداندن در این برنامه خیلی سخته. قراره فصل فینال از خنده روده‌بر شیم. 

تعداد فصل‌ها و زمان پخش فینال جوکر

 فینال جوکر در دو فصل آماده می‌شود که همانند مرحله مقدماتی، هر فصل شامل ۴ قسمت است. فینال برنامه جوکر از روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

زمان دقیق پخش برنامه طنز جوکر از شبکه نمایش خانگی + اسامی و نتایج فصل‌ها

۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 27321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • شایان IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      0 0
      باشه