بایدن، مشاور سابق ریپل را به سمت رگولاتور ارشد فدرال رزرو منصوب می کند

وال استریت ژورنال گزارش داده است که مایکل بار (Michael Barr)، مشاور سابق شرکت بلاک چین ریپل لبز (Ripple Labs)، توسط جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، به عنوان رگولاتور بانک فدرال رزرو معرفی خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، برای انتخاب رگولاتور بانک فدرال رزرو آمریکا ، سارا بلوم راسکین (Sarah Bloom Raskin) که انتخاب اول بایدن بود، در ماه مارس نامزدی خود را پس گرفت. این اتفاق پس از آن رخ داد که سناتور جو مانچین (Joe Manchin)، دموکرات متمایل به محافظه‌کار از ویرجینیای غربی گفت که به دلیل مواضع مترقی او در مورد تغییرات اقلیمی به تأیید وی رأی نخواهد داد.
دموکرات ها آرای محدودی در سنا دارند، به همین دلیل است که گرفتن رأی تأیید از مانچین بسیار مهم است.

سناتورهای پیشرو دموکرات - به ویژه الیزابت وارن (Elizabeth Warren) از ماساچوست - به دلیل موضع ضد ارزهای دیجیتال خود احتمالاً به خاطر نقش بار در ریپل لبز با او مخالفت خواهند کرد. باید دید که آیا او با نامزد جدید بایدن موافق خواهد بود یا خیر.

بار، که در دولت باراک اوباما، رئیس جمهور سابق، به عنوان معاون وزیر خزانه داری ایالات متحده برای مؤسسات مالی خدمت می کرد، در سال ۲۰۱۵ به عنوان مشاور ریپل معرفی شد. مشخص نیست که او چه زمانی تصمیم به قطع روابط با این شرکت گرفت. بار از سال ۲۰۱۷ به عنوان رئیس دانشکده سیاست عمومی فورد دانشگاه میشیگان خدمت کرده است.

ریپل هنوز در میانه نبرد حقوقی معروف خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) است که در ابتدا در دسامبر ۲۰۲۰ آغاز شد. براد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل ریپل اخیراً گفت که همه چیز برای ریپل "بسیار خوب" پیش می رود. در اوایل ماه مارس، دادگاه درخواست های دوگانه گارلینگ هاوس و لارسن برای رد دعوی را رد کرد.

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 27316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha