محاکمه مهرشاد سهیلی در دادگاه ویژه اطفال | اتهامات نوجوان جنجالی؛ اظهارات وکیل متهم

وکیل مدافع مهرشاد سهیلی می‌گوید یک جلسه دادگاه برای رسیدگی به اتهامات «تحصیل مال نامشروع» و «غصب عنوان» و «جعل سند» موکلش برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، عبدالصمد خرمشاهی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: دادگاه مهرشاد سهیلی روز ۲۰ فروردین در شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری دو استان قم برگزار شد و از آنجا که موکلم زیر ۱۸ سال است دادگاهش در شعبه ۱۱۰ دادگاه کیفری قم که ویژه اطفال هم است برگزار شد. موکلم اتهامات را تکذیب کرد و گفت که اقداماتش همواره خیر و در جهت  کمک به فقرا  بوده است.وی ادامه داد: عناوین اتهامی موکلم «تحصیل مال نامشروع» و «غصب عنوان» و «جعل سند» بوده است. در دفاع از موکلم گفتم که هرگز و در هیچ جا عنوانی برای خود قائل نشده و اگر دیگران او را با عناوینی مانند فرمانده یاد کردند مشمول غصب عنوان نمی شود.

خرمشاهی گفت: ایرادات شکلی و ماهوی پرونده را در دفاع از موکلم عنوان کردم و با اعلام ختم رسیدگی، رای پرونده طی روزهای آتی صادر خواهد شد.

ذبیح الله خداییان سخنگوی قوه قضاییه ۱۹ بهمن سال گذشته در نشست خبری  در پاسخ به سوالی درباره بازداشت مهرشاد سهیلی و اینکه اتهامات او چیست؟ گفت: این شخص هنوز تحت تعقیب دادسرای عمومی و انقلاب قم است و با اعطای نیابت قضایی نسبت به دستگیری او اقدام شد  و اتهامات متعددی متوجه این شخص است و با صدورقرار تامین بدلیل عجز از تودیع وثیقه در بازداشت است و چند نفر هم بعنوان  مطنون و مطلع دعوت شدند ولی به غیر این شخص هنوز کسی بازداشت نیست.

من مهرشاد! کل ایران را دور زدم/داستان نوجوانی که از حسن‌نیت برخی بزرگان سوء استفاده کرد

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۹
کد خبر: 27295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha