این فرد «صحنه گردان» پروژه پتروشیمی میانکاله است + عکس

یاشار سلطانی، فعال رسانه ای نوشت : این فرد عبداله عبدی⁩ صحنه گردان پتروشیمی میانکاله⁩ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از دنیای اقتصاد؛یاشار سلطانی ، فعال رسانه ای ضمن انتشار عکسی و رونمایی از «صحنه گردان» پروژه جنجالی پتروشیمی میانکاله ، ناگفته هایی از او را اعلام کرد.

یاشار سلطانی ، فعال رسانه ای نوشت :

این فرد عبداله عبدی⁩ صحنه گردان پتروشیمی میانکاله⁩ است.

‌ابر بدهکار بانکی با چند هزار میلیارد معوقات به بانک توسعه صادرات!

‌دارای حداقل ۲ کارت ملی و هویت‌های متفاوت که حمایت یکی از روسای قوا، امام جمعه و استاندار را دارد.

‌جز با فشار افکارعمومی نمی‌توان مقابل چنین مفسدانی ایستاد.

«صحنه گردان» پروژه جنجالی پتروشیمی میانکاله کدام ابربدهکار بانکی است + عکس و سند

«صحنه گردان» پروژه جنجالی پتروشیمی میانکاله کدام ابربدهکار بانکی است + عکس و سند

کاال خبری «چند ثانیه» نیز نوشت :

پس از انتشار اسامی ابر بدهکاران بانک توسعه صادرات توسط رسانه‌ها مشخص شد سر لیست بدهکاران این بانک که تسهیلات کلان ارزی دریافت ‌ کرده شرکت فولاد البرز ایرانیان یا همان مالک پتروشیمی میانکاله است.

مالک پتروشیمی میانکاله، ابربدهکار بانکی عبدالله عبدی است! بدهکار بزرگ بانک دولتی توسعه صادرات! فقط در ۲ فقره تسهیلات یورویی با نرخ دولتی ۳۳۸۳ تومان در بهمن ماه ۱۳۹۴ به وی داده شده است و بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان به بانک توسعه صادرات بدهکار می باشد.

«صحنه گردان» پروژه جنجالی پتروشیمی میانکاله کدام ابربدهکار بانکی است + عکس و سند


خبرگزاری برنا هم در این زمینه نوشته است: پس از انتشار اسامی ابربدهکاران بانک توسعه صادرات توسط رسانه‌ها مشخص شد سر لیست بدهکاران این بانک که تسهیلات کلان ارزی دریافت کرده شرکت فولاد البرز ایرانیان بوده که فقط در ۲ فقره تسهیلات یورویی که با نرخ دولتی ۳۳۸۳ تومان در بهمن ماه ۱۳۹۴ به آن پرداخت شده است بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان به بانک توسعه صادرات بدهکار است. همچنین با توجه به اسنادی که به دست این خبرگزاری رسیده مشخص شد که ضامن تسهیلات شرکت فولاد البرز ایرانیان عبدالله عبدی سهامدار اصلی خود شرکت و شرکت سازه‌های فلزی آسماش یا همان شرکت سازه‌های سنگین مازندران که تغییر نام داده است و شرکت تولیدی ساریه شمال بوده که با بررسی بیشتر مشخص شد همه در اصل‌ سهامدار مشترک دارند و آن آقای عبدی همان شخصی که چندی قبل در رسانه‌ها به عنوان فردی با ۲ کد ملی از آن یاد شده بود، است. از همه مهم‌تر این است که میزان وثائق تسهیلات حدود ۴۳۱ میلیارد تومان بوده که بر فرض اقدام جهت اجرای وثائق و تملک آن توسط بانک حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان بدون تکلیف خواهد ماند و در نهایت کارخانه فولاد البرز ایرانیان به تملک بانک توسعه صادرات درمی‌آید و در آخر تعطیل می‌شود در حالی که آن شخص به منافع خود رسیده است و دیگر آن کارخانه ارزشی برای او ندارد. مالک این پتروشیمی عبداله عبدی است . شرکت سیمان نایین که با بررسی بیشتر اسم عبدالله عبدی در ریاست هیات‌مدیره آن با ۲ کد ملی مختلف به چشم می‌خورد. همچنین سهامدار دیگر این پتروشیمی شرکت تولیدی ساریه شمال است که در آن هم وی سهامدار اصلی هستند و چندین سال به عنوان ریاست هیات‌مدیره در آن حضور داشتند این همان شرکتی است که ضامن تسهیلات وی در فولاد البرز ایرانیان شده است و در پایان شرکت مرغ امین مازندران که این شرکت هم وابسته به آقای عبدی هست و چندین سال همسر وی خانم گیتا شوکتی به عنوان عضو هیات‌مدیره در این شرکت حضور فعال داشته‌اند.

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد خبر: 27281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha