پذیرش شیبا توسط برنامه موبایل سینماهای AMC

بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیره ای جهان به کاربران اجازه می دهد تا با رمزارزهای شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) به خرید بلیت اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، طبق اطلاعیه ای که توسط مدیر عامل آدام آرون (Adam Aron) منتشر شد، اپلیکیشن رسمی موبایل AMC Theatres، بزرگترین مجموعه سینماهای زنجیره ای جهان، اکنون به کاربران اجازه می دهد تا به وسیله رمزارزهای شیبا اینو (SHIB) و دوج کوین (DOGE) به خرید بلیت اقدام نمایند.

کاربران باید برنامه خود را به آخرین نسخه خود به روز کنند تا امکان پرداخت با این دو میم کوین بزرگ برایشان فراهم شود.
غول سینمایی AMC سرانجام در اوایل ماه مارس با کمک پردازنده پیشرو پرداخت ارزهای دیجیتال BitPay، پشتیبانی از شیبا و دوج کوین را در وب سایت خود اضافه کرد.

این شرکت تصمیم گرفت این دو ارز دیجیتال را در اواخر سال ۲۰۲۱ پس از برگزاری نظرسنجی‌های آرون در توییتر به منظور سنجش تقاضا بپذیرد.

بیلی مارکوس (Billy Markus)، یکی از بنیانگذاران دوج کوین، پیشنهاد کرده است که AMC همچنین باید تعداد استفاده کنندگان از این شیوه پرداخت را به منتشر کند تا میزان محبوبیت گزینه های جدید پرداخت را بسنجد. مارکوس معتقد است که چنین حرکتی می تواند با ترویج "خرید رقابتی" تقاضای بیشتری را تحریک نماید.

مجموعه AMC پس از اعلام اولیه طرح پذیرش رمزارزها در ماه آگوست، پذیرش بیت کوین، اتریوم و چندین ارز دیجیتال دیگر را در ماه نوامبر آغاز کرد.

این مجموعه سینمایی به تصمیمات غیرمتعارف خود معروف است. ماه گذشته، این شرکت با خرید سهام یک شرکت استخراج طلا مستقر در نوادا، جامعه سرمایه گذاری را متحیر کرد.

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 27273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha