گل تاریخی اللهیار صیادمنش در چمپیونشیپ انگلیس + فیلم و عکس

ستاره ایرانی هال سیتی نخستین گل خود در چمپیونشیپ انگلیس را مقابل کاردیف به ثمر رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش که پس از درخشش در زوریا لوهانسک و زدن هفت گل و دادن چهار پاس گل در دور رفت فصل ۲۲-۲۰۲۱ لیگ برتر اوکراین، در نقل و انتقالات زمستانی راهی هال سیتی شد، پس از انجام هفت مسابقه در چمپیونشیپ انگلیس، دیشب توانست نخستین گل خود در این رقابت‌ها را به ثمر رساند.

ستاره ایرانی هال سیتی که پس از ۶ حضور تعویضی در ترکیب این تیم در دیدار اخیرشان جزو نفرات اصلی بود،دیشب هم از ابتدا مقابل کاردیف به میدان رفت که این اتفاق با درخشش او و نخستین گل‌اش در چمپیونشیپ انگلیس همراه بود.

گلر کاردیف پس از اشتباه مدافعان تیمش قصد داشت با تکل بلند توپ را از صیادمنش بگیرد، اما اللهیار به راحتی او را دریبل زد و دروازه او را باز کرد.

تیم فوتبال هال سیتی در حالی که برای دومین مسابقه پیاپی اللهیار صیادمنش را در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت، از ساعت ۱۸:۳۰  در چارچوب دیدارهای هفته چهل و دوم چمپیونشیپ انگلیس، به مصاف کاردیف رده هفدهمی رفت.

صیادمنش که انگیزه زیادی برای تثبیت جایگاهش در ترکیب هال سیتی و درخشش در رقابت‌های چمپیونشیپ دارد، در دقیقه ۸، پاس در عرض اشتباه مدافع راست کاردیف را به بهترین شکل استفاده کرد و در حالی که بازیکن حریف نظاره‌گر بود، با یک حرکت سریع گل اول بازی را به ثمر رساند.

اللهیار پس از باز کردن دروازه کاردیف به این شکل خوشحالی گل خود را انجام داد و به سمت تماشاگران تیمش رفت

اللهیار در این لحظه با توپ‌ربایی از پشت سر مدافع کاردیف، در موقعیت تک به تک قرار گرفت که پس از دریبل دروازه‌بان مقابل خود وارد محوطه ۶ قدم شد و به راحتی گلزنی کرد تا هال سیتی را در این مسابقه خانگی پیش بیاندازد.

یاران صیادمنش سه دقیقه پس از این اتفاق گل دوم را به ثمر رساندند و با وجود گلی که در دقیقه ۸۱ دریافت کردند، در نهایت موفق به کسب پیروزی ۲ بر یک مقابل کاردیف شدند تا ۴۷ امتیازی شوند و با صعود یک پله‌ای در جدول چمپیونشیپ انگلیس، در رتبه نوزدهم بایستند.

اللهیار نخستین گل خود پس از پیوستن به هال سیتی انگلیس را به ثمر رساند و موجب شد بیش از پیش مورد توجه تماشاگران این تیم قرار بگیرد. او در دیدار دیشب مقابل کاردیف، یک شوت خارج از چارچوب هم زد و در دقیقه ۷۰ تعویض شد.

صیادمنش با گلزنی مقابل کاردیف تبدیل به پنجمین بازیکن ایرانی تاریخ شد که توانسته در رقابت‌های فوتبال انگلیس گلزنی کند؛ پیش از او اشکان دژاگه، آندرانیک تیموریان، علیرضا جهانبخش و سامان قدوس توانسته بودند در لیگ جزیره یا چمپیونشیپ گلزنی کنند.

 

ویدیوی  خلاصه بازی هال سیتی و کاردیف  و همچنین گل زیبای صیادمنش را ببینید:

 

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 27233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha