سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی بایننس در فضای وب ۳.۰ فرانسه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، ژانگ‌پنگ ژائو (CZ)، مدیر عامل بایننس در اجلاس سالانه هفته بلاکچین در پاریس، از «قوانین رمز ارزها» فرانسه تمجید کرد. CZ در این اجلاس گفت: فرانسه موقعیت بسیار منحصر به فردی برای رهبری این صنعت در اروپا دارد.

مدیر عامل بایننس این کشور را طرفدار رمز ارزها توصیف کرد و گفت نگرش دولت فرانسه نسبت به این صنعت فوق العاده بوده است.

Station F در حال حاضر بزرگترین انکوباتور تجاری در جهان است. این ساختمان بیش از هزار استارت‌آپ را در خود جای داده و مایکروسافت، گوگل و فیسبوک از شرکای آن‌اند.

طبق یک قرارداد جدید، استارت‌آپ‌های منتخب بایننس اقامت رایگان و دسترسی به منابع مختلف در Station F را دریافت خواهند کرد. آن‌ها همچنین به پشتیبانی تیم و شرکای بایننس دسترسی خواهند داشت.

CZ در بیانیه مطبوعاتی همراه با این خبر گفت: با شروع از فرانسه به عنوان سکوی پرتاب برای اروپا، استفاده از این فضا به عنوان پایگاهی خلاقانه و نوآورانه را هدف قرار داده‌ایم.

بایننس پس از سال‌ها بحث مبنی بر اینکه این شرکت دفتر مرکزی ندارد، با رگولاتورهای طرفدار رمز ارز تعامل می‌کند تا فعالیت‌های خود را در سطح جهانی گسترش دهد.

با این حال، همه کشورها به اندازه فرانسوی‌ها سازگار نبوده‌اند. تنها در سال ۲۰۲۱، رگولاتورهای ژاپنی، هلندی، ایتالیایی، بریتانیایی، جزایر کیمن و ایتالیایی مالزیایی، همگی درباره بایننس به کاربران هشداد دادند یا برای محدود کردن خدمات صرافی در قلمرو خود وارد عمل شدند.

از آن زمان، بایننس به دنبال میزبان‌های سازگارتر بوده است. ماه گذشته، این صرافی مجوز ارائه خدمات دارایی‌های رمز ارزی را از بانک مرکزی بحرین (CBB) دریافت کرد، در حالی که این هفته اعلام کرد که مجوز نظارتی اصولی برای فعالیت در ابوظبی را به دست آورده است.

Objective Moon، ابتکار عمل بایننس در فرانسه

افتتاح بایننس در Station F بخشی از «Objective Moon» است، یک پروژه سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون یورویی وب ۳.۰ و ارزهای دیجیتال در فرانسه، که این صرافی در نوامبر گذشته از آن خبر داد.

هدف این پروژه ایجاد مرکز تحقیق و توسعه بایننس در فرانسه برای جذب استعدادهای بلاکچین در سراسر کشور و قاره است.
بایننس همچنین در حال توسعه یک برنامه آموزش آنلاین برای زبان‌آموزان فرانسوی است. این برنامه با مشارکت پلتفرم آموزش حرفه‌ای آنلاین OpenClassroom، انجمن کارآفرینی غیرانتفاعی فرانسه و Ledger، سازنده کیف پول سخت‌افزاری رمز ارزی، ایجاد خواهد شد.

۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 27228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha