پیشنهاد ایلان ماسک برای دوج‌کوین و توئیتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، ایلان ماسک که اکنون عضو هیئت مدیره‌ی توئیتر است، پیشنهادی مبنی‌بر افزودن گزینه‌ پرداخت دوج‌کوین به این پلتفرم اجتماعی را مطرح کرده است. در هفته‌ی گذشته خواندیم که وی مدارکی به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ارائه نموده که خبر از خرید ۹.۲ درصد از سهام توئیتر دارد، وی هم‌اکنون یکی از دو سهام‌دار اصلی شرکت Twitter است.

تنها چند روز بعد، وی به‌عضویت هیئت مدیره‌ درآمده و اصلاحات بسیار قابل‌توجهی برای این پلتفرم را مطرح کرد. Parag Agrawal، مدیرعامل توئیتر، از این پیشنهادات استقبال کرده و از ارزشمندی ایده‌های ماسک سخن گفت. ایلان ماسک طی چند رشته توئیت اظهار داشت که حق عضویت بهتر است از ۳ دلار به ۲ دلار کاهش یافته اما درشرایط ویژه‌ای کاربران باید این مبلغ را به‌شکل پیش‌پرداخت ۱۲ ماهه واریز نمایند.
 

پیشنهاد ایلان ماسک مبنی‌بر افزودن گزینه‌ی پرداخت دوج‌کوین به توئیتر

وی درادامه خواستار سیاست قیمت‌گذاری معقول و در وجوه محلی شد و به‌علاوه پیشنهاد داد که حساب کاربرانی که حق‌عضویت پرداخت کرده‌اند باید فاقد هرگونه تبلیغات باشد.

ماسک در انتها خواهان افزودن دوج‌کوین (DOGE) به‌عنوان یکی از شیوه‌های پرداختی شد. وی که یکی از هواداران سرسخت این میم کوین نسل اول بوده و همچنان به‌حمایت خویش از آن ادامه می‌دهد.

وی نه‌تنها یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ دوج‌کوین بوده است، بلکه از آن دریکی از شرکت‌های تحت مدیریت خود یعنی خودروسازی Tesla به‌عنوان گزینه‌ی پرداختی استفاده کرده است.

مقامات رسمی توئیتر تاکنون نسبت به این اظهارات ماسک واکنشی نشان نداده‌اند.

۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 27103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha