کی‌روش به ایران برمی گردد؟

سایت الکوره قطر خبر داد که چهار پیشنهاد جدید به خصوص از سوی ایران باعث شد که «کارلوس کی‌روش» برای جدایی از مصر وسوسه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از ایرنا، پس از ناکامی تیم ملی فوتبال مصر در راه رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیروز فدراسیون فوتبال مصر به صورت رسمی اعلام کرد که با قرارداد این فدراسیون با کی‌روش با توافقی دوطرفه فسخ شده است. با جدایی این مربی پرتغالی، گمانه‌زنی‌هایی درباره مقصد بعدی او در رسانه‌ها مطرح شده است.

سایت الکوره قطر به نقل از یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال مصر خبر داد که کی‌روش پیشنهاد رسمی از ایران، عراق، استرالیا و تونس دریافت کرده و همین پیشنهادات نقش زیادی در تصمیم او برای جدایی از تیم ملی مصر داشته‌اند.

این منبع آگاه مدعی شده است: این پیشنهادات کی‌روش را «وسوسه» کرده‌اند. به خصوص پیشنهاد ایران که به جام جهانی راه یافته و استرالیا که باید در مرحله پلی‌آف انتخابی جام جهانی به مصاف امارات و پرو برود.

«عدنان درجل» وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون عراق نیز امروز و پس از جدایی کی‌روش از مصر، خواستار آغاز مذاکرات با او شده است. پیش از آغاز مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی نیز این مربی پرتغالی گزینه اصلی عراقی‌ها برای هدایت تیم ملی کشورشان بود اما در نهایت این توافق عملی نشد.

کارلوس کی‌روش هشت سال هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و دوبار هم این تیم را به جام جهانی رساند اما پس از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ دوران همکاری او با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسید. در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی درباره جدایی «دراگان اسکوچیچ» از تیم ملی فوتبال ایران مطرح شده است.

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
کد خبر: 27078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رسول IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      3 0
      به عنوان یک پرسپولیسی‌ میگم این تیم ملی فقط و فقط کی‌روش رو لازم داره برای شکستن طلسم سعود از گروه
      • SHM IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۴
        1 0
        آفرین دقیقا راست می گی ایران و الجزایر یه بازی دوستانه باهم کردن الجزایر 2-1ایران رو برد آخه اینم شد مربی؟