باقی ماندن ریپل در سطح ۰.۷ دلار و جابجایی ۲۴۷ میلیون ریپل در صرافی‌ها

این افزایش تراکنش‌های ریپل پس از انتشار خبر موفقیت ریپل نت (RippleNet) در منطقه آسیا-اقیانوسیه با پیش‌بینی استفاده بیشتر در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، وال آلرت (Whale Alert) گزارش داده است که در دو روز گذشته، صرافی‌های دیجیتال محبوب شاهد افزایشی در تراکنش‌های رمزارز ریپل (XRP) بوده‌اند و مقادیر زیادی از این رمزارز را بین آدرس‌های خود منتقل نموده اند. در مجموع ۲۴۶.۷ میلیون کوین جابجا شده است.

از جمله صرافی هایی که مشمول این انتقالات بودند عبارتند از: بایننس (Binance)، بیترکس (Bittrex)، کوین وان (Coinone)، پلتفرم ODL ریپل بیتسو (Bitso) در مکزیک و غیره. برخی از این تراکنش ها توسط صرافی ها به صورت داخلی انجام شده است.
این نقل و انتقالات، مقادیر عظیمی از رمزارز ریپل را از ۶۰ میلیون تا ۴۰ و ۳۰ میلیون کوین منتقل کرد. کوچکترین تراکنش در میان آنها تقریباً ۱۲ میلیون کوین را جابجا نمود.

این افزایش تراکنش‌های ریپل پس از انتشار خبر موفقیت ریپل نت (RippleNet) در منطقه آسیا-اقیانوسیه با پیش‌بینی استفاده بیشتر در سال ۲۰۲۲ اتفاق افتاد.

ریپل نت یک شبکه پرداخت جهانی می باشد که توسط شرکت ریپل (Ripple) ایجاد شده است. این شبکه شامل استفاده از فناوری نقدینگی درخواستی (ODL) است که به رمزارز ریپل نیاز دارد.

در این بین، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ یعنی ریپل، همچنان در سطح ۰.۷ دلار معامله می شود.

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 27065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha