انتقال ۹,۸۰۰ بیت‌کوین به کوین‌بیس توسط نهنگ ناشناس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، وال آلرت (Whale Alert)، یک سرویس محبوب ردیابی ارزهای دیجیتال که داده‌های مربوط به تراکنش‌های بزرگ کریپتو را منتشر می‌کند، گزارش داده است که در روز گذشته یک کیف پول ناشناس ۹,۸۰۰ بیت کوین به صرافی کوین بیس (Coinbase) ارسال کرده است.

این مقدار بیت کوین با نرخ مبادله‌ای فعلی تقریباً معادل ۴۲۹ میلیون دلار می باشد.
طبق داده های BitInfoCharts، این کیف پول در تاریخ ۱ آوریل ۱۰,۰۰۰ بیت کوین خریده است. بیت کوین در آن زمان با قیمت ۴۴,۸۹۱ دلار معامله می شد. سپس و با افزایش قیمت به ۴۷,۴۷۶ دلار در ۳ آوریل و کاهش ۱۰.۴۶ درصدی از آن زمان، این نهنگ بیت کوین خود را با ضرر فروخته است. موجودی کیف پول مذکور در حال حاضر صفر است.

در زمان نگارش این خبر بیت کوین با قیمتی در حدود ۴۲,۴۸۹ دلار معامله می شود.

داده‌های وال آلرت همچنین نشان می‌دهد که در ۸ آوریل، شخصی ۴,۰۰۱ بیت کوین و ۱,۶۶۰ بیت کوین را از کوین بیس به کیف پول‌های ناشناس منتقل کرده است.

پس از جلسه فدرال رزرو که در آن افزایش احتمالی نرخ بهره تا ۵۰ واحد مورد بحث قرار گرفت، بیت کوین ۵ درصد سقوط کرد و از ۴۵,۳۳۹ دلار به ۴۳,۱۹۰ دلار کاهش یافت.

شاخص نزدک (Nasdaq) نیز در عرض دو روز ۴.۵ درصد کاهش یافت و افت قیمت بیت کوین نیز آلت کوین ها را در معرض خطر قرار داد. با شروع کاهش، سنتیمنت (Santiment) یادآور شد که معامله گران شروع به تبدیل سرمایه خود به بیت کوین کرده اند.

۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۵
کد خبر: 27055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha