توزیع گوشت گوسفندی ۸۵هزار تومانی آغاز شد

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: توزیع گوشت گوسفندی به‌قیمت متوسط هر کیلوگرم ۸۵هزار تومان و گوساله ۹۵هزار تومان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: در روزهای اخیر عرضه گوشت گرم به‌دلیل شرایط فصلی کمتر شده است زیرا دامداران به‌دنبال عرضه دام‌های خود از تیر ماه هستند تا با استفاده از علوفه بهاری دام خود را با وزن بیشتری به فروش برسانند، به همین منظور شرکت پشتیبانی امور دام، گوشت مازادی را که از خود دامداران در فصل فراوانی عرضه خریداری کرده است برای تنظیم بازار عرضه می‌کند.

وی افزود: توزیع گوشت تنظیم‌بازاری با قیمت متوسط ۸۵ هزار تومان (ران و سردست) برای گوشت‌های گوسفندی و ۹۵ هزار تومان برای گوشت گوساله آغاز شد و این محصول بدون محدودیت در بسته‌های ۱.۵ تا ۲ کیلوگرمی توزیع می‌شود.

وی افزود: کلیه صنوف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های توزیعی، مباشرین شهرستانی می‌توانند برای دریافت گوشت با قیمت (پخش) ۷۹ تا ۸۰ هزار تومان برای گوشت گوسفندی و ۹۰ هزار تومان برای گوشت گوساله مراجعه کنند.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: این گوشت به‌صورت منجمد و از محل تولید داخل تولید شده است و برای توزیع این محصول در بازار هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: گوشت تنظیم‌بازاری امکان عرضه در تمام فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنفی و تعاونی‌ها را دارد و در صورت درخواست صاحبان کسب‌وکار حداقل تا پایان ماه مبارک رمضان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

سالمی گفت:  با توجه به عرضه مازاد مرغ در بازار، خرید توافقی این محصول نیز آغاز شده است و مرغداران می‌توانند هر کیلوگرم مرغ را با قیمت ۳۰ هزار تومان و ۳۳۶۶۰ تومان برای مرغ آرین به شرکت پشتیبانی امور دام بفروشند.

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 27038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha