NFTهای سولانا اکنون در OpenSea قابل معامله‌اند

همانطور که از مدت‌ها قبل قابل پیش‌بینی بود، OpenSea بازار سرمایه‌گذاری توکن‌های غیرقابل تعویض، پشتیبانی از NFTهای ساخته‌شده بر روی سولانا را آغاز کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، داده‌های بازار نشان می‌دهد که مجموعه‌های سولانا-محور (مانند Solana Monkey Business) اکنون در بازار OpenSea فهرست شده و با SOL نامگذاری شده‌اند.

این اقدام معاملات تعداد گسترده‌ای از NFT‌ها را در این پلتفرم ممکن می‌سازد. این بازار تا پیش از امروز عمدتاً از NFT‌های مبتنی بر اتریوم و سازگار با بلاکچین‌های Polygon و Klatyn پشتیبانی می‌کرد. با این حال، اخبار سولانا نشان‌دهنده توسعه قابل توجهی برای OpenSea است. این شرکت در ژانویه 300 میلیون دلار با ارزش 13 میلیارد دلاری جذب کرد.

OpenSea هفته گذشته در توییتی از ادغام سولانا خبر داد.

آنچه باید دید این است که این اقدام چه تأثیری بر اکوسیستم موجود برای بازارهای Solana NFT از جمله Magic Eden خواهد داشت که اخیراً 27 میلیون دلار جمع آوری کرده و به عنوان بازار غالب در آن شبکه ظاهر شده است.

طبق اطلاعات رصدکننده داده CryptoSlam، سولانا در ماه مارس 173 میلیون دلار حجم معامله در NFT داشته است. طبق اطلاعات داشبورد The Block، در ماه گذشته، OpenSea تقریباً 3.4 میلیارد دلار حجم مبادلات تجاری برای خود ثبت کرده است.

گزارش اخیر سه ماهه اول بنیاد متاپلکس، که پروتکل محبوب برای ضرب NFTهای مبتنی بر سولانا نشان داد که در مجموع 9.7 میلیون NFT از طریق این پروتکل ضرب شده‌اند.

۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 26971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha