سولانا و لونا رهبران صعود بازار در هفته اخیر

طبق گزارش بلومبرگ، سولانا (SOL) و لونا (LUNA)، دو ارز دیجیتال طراحی شده برای ساخت برنامه ها و راه‌حل‌های غیرمتمرکز، در صدر دارایی‌های با بهترین عملکرد در بازار در هفته گذشته قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، این دو رمزارز به ترتیب با ۲۸ درصد و ۲۲ درصد افزایش قیمت، بیشترین صعود را در هفته گذشته داشتند. این رالی با جهش ۴۰ درصدی بیت‌کوین از ژانویه همراه بود که تا اوایل هفته ادامه داشت.
علیرغم کم‌رنگ شدن روند صعودی بیت کوین، اکثر آلت‌کوین‌ها در حال رشد بودند زیرا معامله‌گران و سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیرتر شدند و گزینه‌های پرنوسان‌تری مانند سولانا و لونا را در بازار انتخاب نمودند.

همان طور که یکی از بنیانگذاران نکسو (Nexo)، آنتونی ترنچف (Antoni Trenchev)، اشاره کرد، بیت کوین در حال حاضر و پس از یک عملکرد قوی در ماه مارس، در حال "استراحت" است. اما در حالی که عملکرد بازار بیت کوین نسبتاً آرام می باشد، داده های زنجیره ای مربوط به آن نشان دهنده افزایش فعالیت نهنگ ها و معامله گران بزرگ و توزیع مجدد وجوه فعال است.

بر اساس تجزیه و تحلیل بلومبرگ، سولانا به احتمال زیاد از برنامه متاورس STEPN Web3 بهره می برد که توجه زیادی را از سوی کاربران ارزهای دیجیتال در سراسر جهان به خود جلب کرد. توکن GMT مربوط به STEPN در هفت روز گذشته بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

لونا همچنین توجه بیشتری را از جامعه به خود جلب کرده است، در حالی که بنیاد ترا (Terra) از ابتدای ژانویه بیش از ۱ میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است تا از استیبل کوین UST با طلای دیجیتال پشتیبانی نماید.

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 26860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha