ویدیوی وحشتناک و آخرالزمانی از ریزش کوه در حاشیه جاده هراز!

انتشار ویدئویی از ریزش عجیب و مهیب کوه در محور هراز علاوه بر این که پرسش‌هایی درباره چرایی این حادثه ایجاد کرد، سبب بروز نگرانی درباره تکرار این اتفاق در محور هراز شد. مسئولان می‌گویند حادثه هیچ تلفات و خسارتی نداشت و دلیل آن اصولی اجرا نشدن برداشت به دلیل محدودیت مجوزهاست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،  روز گذشته -۱۳ فروردین- ویدئویی که توسط یک شهروند از ریزش کوه در محور هراز ثبت شده بود در فضای مجازی به سرعت بازنشر شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. در این ویدئو دیده می‌شود که بخشی از کوه از قسمت بالایی شروع به ریزش می‌کند و با ادامه این ریزش در دامنه کوه و رسیدن به قسمت پایینی که تجهیزات کارگاهی معدن شن و ماسه در آن وجود دارد تصویر ترسناکی شکل می گیرد.

این ویدئوها امروز -۱۴ فروردین- بیشتر از روز گذشته در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته و نگرانی‌هایی را ایجاد کرده است ، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که خوشبختانه حادثه هیچ تلفاتی اعم از جانی و مالی نداشت و صرفا به ریزش سنگ و خاک در محدوده معدنی محدود شد و توده عظیم و ترسناکی که ایجاد شد نیز ناشی از بلند شدن خاک و ریزگردهای سبک موجود در این محدوده بود.

 

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 26790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha