جنجال هدیه ۸۰ میلیونی معاون وزیر راه به دو دختر بچه/ رستم قاسمی دستور بررسی داد

به دنبال اعتراض امام جمعه شیروان به هدیه ۸۰ میلیون تومانی معاون وزیر راه و شهرسازی به دو دختر بچه که به استقبال او آمده بودند، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا، پس از آنکه امام جمعه شیروان به فرزاد نجات‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی اعتراض کرد و گفت که او در سفر به شیروان خراسان شمالی نسبت به ناهار مرغ و ماست انتقاد کرده و به دو دختر که به استقبال او آمده بودند ۸۰ میلیون تومان جایزه داده است، رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی دستور پیگیری صادر کرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در پیامی توئیتری از دستور وزیر راه و شهرسازی در خصوص تذکر امام جمعه شهرستان شیروان خبر داد. 

علی جعفری، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی در حساب کاربری خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: "حسب دستور وزیر محترم راه و شهرسازی، تذکر صحیح امام جمعه محترم شیروان در حال پیگیری است. یقینا انجام چنین خطایی که باعث بدبینی مردم و سرخوردگی جریان انقلابی نسبت به دولت مردمی است، قابل گذشت نخواهد بود."

بنا بر این گزارش حجت الاسلام حسین تکمیلی، روز گذشته در مراسمی با حضور فرزاد نجات‌نیا خطاب به او گفت که نسبت به ناهار مرغ و ماست مزاح کردید که ما آن را به عنوان شوخی برداشت کردیم اما از هدیه به دو دختر که به استقبال شما آمده بودند مبنی بر سفر کربلا همراه با خانواده که حدود ۸۰ میلیون تومان هزینه خواهد داشت ناراحت شدم. منبع این پول از کجا تامین شده است؟ اگر از جیب شخصی است ما برایتان کف می‌زنیم و تشکر می‌کنیم اما اگر دولتی است این حق را نداریم.

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 26773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha