چند بیت کوین برای استخراج باقی مانده است؟

در این مقاله آموزشی شما اطلاعات جالب و مفیدی درباره تعداد بیت کوین های موجود خواهید یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، در حال حاضر ۱۸۹۹۹۱۶۸.۷۵ بیت کوین موجود است. زمانی که بلاک‌های جدید استخراج می‌شوند، این عدد تقریباً هر ۱۰ دقیقه تغییر می‌کند. در حال حاضر، هر بلوک جدید ۶.۲۵ بیت کوین را وارد گردش می‌کند.

چند بیت کوین ایجاد خواهد شد؟

حداکثر و کل بیت کوینی که می‌تواند وجود داشته باشد ۲۱ میلیون است.

چند بیت کوین برای استخراج باقی مانده است؟

۲,۰۰۰,۸۳۱.۳ بیت کوین برای استخراج باقی مانده است. با این حال، همیشه می‌توانید بیت کوین را از کاربران موجود در صرافی‌ها خریداری کنید.

آیا تعداد بیت کوین محدود است؟

بله، تنها حدود ۱۸.۹ میلیون بیت کوین موجود است. و در آینده فقط ۲۱ میلیون وجود خواهد داشت.

چند بیت کوین از دست رفته است؟

پاسخ دقیقی وجود ندارد اخیراً تخمین زده شده است که حدود ۳ تا ۴ میلیون بیت کوین برای همیشه از دست رفته است. دانستن عدد دقیق غیرممکن است زیرا در بلاکچین بیت کوین‌های ازبین‌رفته دقیقاً مشابه بیت کوین‌های حاضر به نظر می‌رسند. تنها می‌توانیم بر اساس مدت زمانی که بیت‌کوین در آدرس‌هایی ساکن مانده‌اند، حدس‌هایی بزنیم. همچنین گزارش‌های رسانه‌ای از کیف پول‌های بزرگی داریم که مالک آن ادعا می‌کند کلید خصوصی خود را گم کرده است. ما می‌دانیم که تمام بیت کوین‌ها کجا هستند. وقتی می‌گوییم یک سکه از بین رفته، شبیه این است که بگوییم شخصی سکه را در جعبه قفل کرده و کلید جعبه را گم کرده است. و باز کردن این جعبه بدون کلید غیرممکن است.

روزانه چند بیت کوین استخراج می‌شود؟

به طور متوسط ​​روزانه ۱۴۴ بلاک استخراج می‌شود و در هر بلوک ۶.۲۵ بیت کوین وجود دارد. بنابراین میانگین بیت کوین‌های جدید استخراج شده در روز ۹۰۰ است.

ماینینگ (استخراج) بیت کوین

ماینینگ روشی است که از طریق آن بیت کوین ایمن می‌شود. از آنجایی که بسیاری از ماینرها در حال بیشتر کردن قدرت هش خود هستند، در چند سال گذشته بلوک‌ها اغلب در فواصل ۹.۵ دقیقه به جای ۱۰ دقیقه استخراج شده‌اند. این امر بیت‌کوین‌های جدید را سریع‌تر ایجاد می‌کند، بنابراین در بیشتر روزها در واقع بیش از ۹۰۰ بیت‌کوین جدید ایجاد می‌شود.

تاکنون چند بیت کوین استخراج شده است؟

از آنجایی که بیت‌کوین‌ها را فقط می‌توان از طریق استخراج ایجاد کرد، تمام بیت‌کوین‌های موجود همگی بیت‌کوین‌هایی هستند که استخراج شده‌اند. کل بیت کوین‌های استخراج‌شده تا کنون ۱۸۹۹۹۱۶۸.۷۵ است.

امروز چند بلوک بیت کوین وجود دارد؟

۷۲۹۸۶۷ بلوک استخراج شده است.

ساتوشی چند بیت کوین دارد؟

برخی تخمین می‌زنند که ساتوشی حدود ۹۰۰۰۰۰ بیت کوین (BTC) دارد. این عدد شدیداً مورد بحث است و برخی ادعا می‌کنند که او حدود ۳۰۰۰۰۰ بیت کوین دارد.

چند بیت کوین دزدیده شده است؟

دقیقاً مشخص نیست که چه تعداد بیت کوین به سرقت رفته است. ۸۵۰۰۰۰ بیت کوین در هک Mt. Gox به سرقت رفت که بزرگترین هک بیت کوین تا کنون بود. ۱۲۰۰۰۰ بیت کوین دیگر در سال ۲۰۱۶ از Bitfinex به سرقت رفت. مجموع این ارقام به ۹۷۰۰۰۰ بیت کوین می‌رسد. با این حال، بیت کوین دزدیده شده به معنای بیت کوین از دست رفته نیست. به احتمال زیاد این سکه‌های دزدیده شده هنوز در گردش هستند و حتی ممکن است در دست سارقان اصلی نباشند.

چند نفر با بیت کوین میلیونر شده‌اند؟

غیرممکن است که دقیقاً بدانیم. با این حال، با کمی ریاضی، می‌توانیم حداکثر تعداد افرادی را که میلیونر بیت‌کوین هستند، تخمین بزنیم:

با احتساب قیمت ۴۵۶۷۲.۵۲ دلار برای بیت کوین، برای تبدیل شدن به یک میلیونر به ۲۱.۹۰ بیت کوین نیاز دارید. از آنجایی که ۱۸۹۹۹۱۶۸.۷۵ بیت کوین در گردش است، حداکثر ۸۶۷۷۴۰ نفر دارای ۲۱.۹۰ بیت کوین هستند. به احتمال زیاد، این تعداد بسیار کمتر از آن است و احتمالاً حدود ۳۰۰۰۰ تا ۶۰۰۰۰ نفر بیش از ۱ میلیون دلار بیت کوین دارند.

چند ماینر بیت کوین وجود دارد؟

Slushpool حدود ۲۰۰۰۰۰ ماینر دارد. آن‌ها ۱۲ درصد از هش ریت شبکه را دارند. با فرض اینکه همه استخرها اعداد مشابهی داشته باشند، احتمالاً بیش از ۱۰۰۰۰۰۰ ماینر منحصر به فرد بیت کوین استخراج می‌کنند. همچنین می‌توانیم به هش ریت نگاهی بیاندازیم تا در مورد تعداد ماینرهایی که وجود دارد، فرضیات تقریبی داشته باشیم.

آخرین بیت کوین چه زمانی استخراج می‌شود؟

پاسخ کوتاه این است: احتمالا در سال ۲۱۴۰ زمانی که انتظار می‌رود آخرین هاوینگ بیت کوین رخ دهد.

شمارش معکوس هاوینگ بیت کوین

هاوینگ بعدی در سال ۲۰۲۴ و سپس هر ۴ سال یکبار تا سال ۲۱۴۰ رخ خواهد داد. البته بلوک‌های جدید تقریباً هر ۱۰ دقیقه اضافه می‌شوند، بنابراین پیش بینی زمانی هاوینگ‌های خاص، سخت‌تر است. در طی ۱۲۰ سال، خیلی چیزها می‌تواند تغییر کند. پس ممکن است دیر یا زود، شاید حتی تا بیش از یک سال، اتفاق بیفتد.

پاداش بلاک پیش از تمام شدن بیت کوین‌ها چقدر خواهد بود؟

پاداش بلاک صرفاً ۰.۰۰۰۰۰۰۰۱۱۶۴۱۵۳۲ BTC در هر بلوک خواهد بود. در حال حاضر پاداش بلاک ۶.۲۶ BTC است و ۳۰ هاوینگ دیگر وجود دارد تا به ۰ برسیم.

وقتی همه ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج بشود چه اتفاقی می‌افتد؟

در حال حاضر، ماینرها بیشتر درآمد خود را از طریق پاداش بلاک به دست می‌آورند. وقتی تمام ۲۱ میلیون بیت کوین استخراج شود، پاداشی برای پرداخت به ماینرها وجود نخواهد داشت. هنگامی که یک کاربر بیت کوین تراکنش بیت کوین را ارسال می‌کند، کارمزد کمی به او تعلق می‌گیرد. این هزینه‌ها به ماینرها تعلق می‌گیرد و این همان چیزی است که به جای پاداش بلاک به ماینرها پرداخت می‌شود.

قبل از هاوینگ بعدی چند بیت کوین استخراج خواهد شد؟

۱,۳۷۶,۶۶۲.۵ BTC باقی مانده است که تا هاوینگ پاداش بلوک بعدی استخراج می‌شوند.

چند میلیاردر بیت کوین وجود دارد؟

با رسیدن قیمت بیت کوین به حدود ۲۳۰۰۰ دلار آمریکا، ممکن است میلیاردرهای بیت کوین زیادی وجود نداشته باشد. از آنجایی که دوقلوهای Winklevoss بیش از ۱۰۰۰۰۰ BTC دارند تا زمانی که قیمت بیت کوین بالای ۱۰۰۰۰ دلار باشد آنها میلیاردر بیت کوین‌ به حساب می‌آیند. بنابراین آن‌ها در حال حاضر بسیار فراتر از میلیاردرند!

چند لایت کوین وجود دارد؟

در زمان نگارش این مقاله، کمی کمتر از ۶۷ میلیون لایت کوین (LTC) موجود است. پیش‌بینی می‌شود که هاوینگ بلاک لایت کوین در آگوست ۲۰۲۳ انجام شود.

آیا عرضه بیت کوین مشابه طلا است؟

عرضه طلا از نظر تاریخی حدود ۲ درصد در سال افزایش یافته است. عرضه بیت کوین از هاوینگ ۲۰۲۰ کمتر از ۲ درصد افزایش یافته است و در نهایت یک سال پس از هاوینگ سال ۲۰۲۴ به کمتر از ۱ درصد می‌رسد.

چند سکه کد بیت کوین را کپی کرده‌اند؟

اکثر سکه‌ها کپی دقیقی از کد بیت کوین هستند. Bcash فورک بیت کوین است که در چند چیز با آن متفاوت است. لایت کوین هم فورک بیت کوین است که زمان بلاک و الگوریتم استخراج آن تغییر کرده است.

چند اتریوم وجود دارد؟

حقیقت این است که هیچ کس واقعاً نمی‌داند. ما می‌دانیم که اندکی بیش از ۱۰۰ میلیون اتر (ETH) موجود است، اما مطمئن نیستیم که چه تعداد. هیچ سقف واقعی برای تعداد کل ETH مانند بیت کوین وجود ندارد. Eth مانند لایت کوین فورک یا کلون بیت کوین نیست.

استخراج بیت کوین چقدر طول می‌کشد؟

بیت کوین‌های جدید هر ۱۰ دقیقه استخراج می‌شوند. مدت زمانی که یک ماینر برای استخراج بیت کوین صرف می‌کند به قدرت استخراج او بستگی دارد.

چه کسی بیشترین بیت کوین را دارد؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد، به احتمال زیاد ساتوشی بیشترین بیت کوین را در اختیار دارد.

کدام کشورها بیشترین علاقه را به بیت کوین دارند؟

بر اساس ترافیک وب سایت ما، کشورهای زیر علاقه شدیدی به بیت کوین نشان داده‌اند:

ایالات متحده، انگلستان ، کانادا ، استرالیا، آلمان

بیت کوین چند سال است که وجود دارد؟

بیت کوین از سال ۲۰۰۹ وجود داشته است. شما می توانید مقدار کمی از داده های موجود در اولین بلوک را در زیر مشاهده کنید:

ایمیلی که ساتوشی ناکاموتو برای هال فینی فرستاد تا به او بگوید بیت کوین راه‌اندازی شد.

ایمیلی که ساتوشی ناکاموتو برای هال فینی فرستاد تا به او بگوید بیت کوین راه‌اندازی شد.

۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 26768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha