رشد ۸.۵ درصدی ترون با لیست شدن در بایننس امریکا

«اثر بایننس» معروف که یکی از صعودی‌ترین رویدادها برای تقریباً هر ارز دیجیتال یا پروژه‌ای در سال ۲۰۱۷ بود، همچنان حضور قدرتمندی را نشان می‌دهد. بر اساس داده‌های تریدینگ ویو (TradingView) رمزارز ترون (TRX) پس از لیست شدن در پلتفرم بایننس امریکا (Binance.US) با افزایش ۸.۵ درصدی همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، طبق نمودار روزانه این رمزارز، ترون یکی از قوی‌ترین مقاومت‌ها را در نمودار روزانه خود شکست و به سطحی رسید که بازار ارزهای دیجیتال در ژانویه گذشته مشاهده کرده بود.

مقاومت مذکور، میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه است که از ابتدای دسامبر تاکنون توسط ترون شکسته یا لمس نشده بود. طبق ظاهر قدرت خرید و بازار که به شدت در حالت بیش فروش بود، قیمت این دارایی به سرعت از میانگین متحرک عبور کرد و پیش رفت.

ترون پیش از این لیست شدن نیز از اواسط ماه مارس در یک روند کوتاه مدت حرکت می کرد. پیش از لیست شدن، این دارایی بیش از ۲۴٪ افزایش یافته بود. حرکت این آلت کوین از سال ۲۰۱۷ کاملاً مشابه پروژه‌های دیگری مانند کاردانو، اتریوم و حتی Zilliqa است.

چنین تغییر روند شدیدی با بازگشت تمایل به ریسک در بازارهای مالی مرتبط است. از آنجایی که دارایی‌های دیجیتال به عنوان دارایی‌های پر ریسک در نظر گرفته می‌شوند، معامله‌گران و سرمایه‌گذاران اشتیاق بیشتری برای قرار گرفتن در معرض ریسک دارند. ارزهای دیجیتال یکی از در دسترس‌ترین راه‌ها برای افزایش سطح ریسک در پرتفوی هستند.

ترون در کنار سایر ارزهای دیجیتال، راهکارهای مختلفی را برای معامله‌گران، سرمایه‌گذاران و به طور کلی کاربران ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. یکی از محبوب‌ترین راهکارهای ساخته شده در شبکه ترون، استیبل کوین USDT مبتنی بر ترون است که اخیراً گردش ۴۱ میلیارد دلاری در شبکه را ثبت کرده است.

در زمان نگارش این خبر، ترون با قیمتی در حدود ۰.۰۷ دلار و با رشد روزانه ۸ درصدی معامله می شود. ترون از ابتدای ماه مارس بیش از ۳۰ درصد رشد داشته است.

۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
کد خبر: 26732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha