ببینید:تبریک علیرضا دبیر بدون سفره هفت سین و ویدیوی جالب عباس جدیدی!

علیرضا دبیر و عباس جدیدی با دو پست متفاوت به استقبال سال جدیدی رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، در آستانه سال نو ، بسیاری از چهره های سرشناس ورزشی ، با سبک و سیاق متفاوتی به استقابل سال جدید می روند و از ظرفیت فضای مجازی به خصوص شبکه های اجتماعی برای تبریک به طرفداران خود استفاده می کنند. علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و عباس جدیدی دو چهره سرشناس کشتی که سالها در کنار هم در شورای شهر عضویت داشتند و موضوعات و مباحث مرتبط با آنها ، بارها خبرساز شده بود حالا با دو سبک متفاوت در شبکه های اجتماعی نوروز را تبریک گفتند. 
علیرضا دبیر با لباس کاملا سیاه در کنار مقبره شهید گمنام در محل خانه کشتی تهران تصویری از خود منتشر کرده است که گلدان بنفشه نشان از حال و هوای نوروزی آن دارد هرچند که در این تصویر نشانی از سفره هفت سین نیست و قرآن کریم و چند مهر نماز هم در تصویر دیده می شود. دلیل سیاه بودن لباس های دبیر هم مشخص نیست ولی این احتمال می رود که با توجه به دو پست قبلی اینستاگرامی او به خاطر درگذشت آیت الله علوی گرگانی ، لباس مشکی بر تن دارد. 



در سوی دیگر اما عباس جدیدی که این روزها ارتباط نزدیکی با فدراسیون کشتی و علیرضا دبیر هم ندارد با یک صفحه اینستاگرامی متحول شده و رویکردی متفاوت و حرفه ای تر نسبت به قبل ، نشان داده که برای عرض اندام در فضای مجازی برنامه های زیادی دارد. رشد ناگهانی تعداد فالوئرها و کاهش شدید پست ها باعث شد جدیدی در هفته گذشته تیک آبی اکانت شخصی اش را از اینستاگرام دریافت کند. او در روزهای ابتدایی سال با ویدیوی زیر سال نو را تبریک گفت!
 

۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 26646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha