اختلال در سامانه معاملات فرابورس/ احتمال تمدید زمان معاملات در روز جاری

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: امیدواریم تا مشکل پیش آمده در سامانه معاملات فرابورس را هر چه زودتر رفع کنیم و بتوان با تمدید زمان معاملات، برای چند ساعتی شاهد انجام معاملات این بازار باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا، سامانه معاملات فرابورس از صبح امروز و با آغاز معاملات دچار اختلال شد. براساس اطلاعیه ناظر بازار زمان سفارش‌گیری و شروع معاملات در کلیه بازارهای فرابورس ایران برای امروز (دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۰۸) متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در این زمینه «روح الله دهقان» به جزییات مشکلات پیش آمده در سامانه معاملات فرابورس اشاره کرد و افزود: یک مشکل داخلی در حوزه زیرساخت و نیز در سرورهای مربوط به شرکت فرابورس وجود دارد که بخش عمده آن رفع شده است و بخش دیگر آن در حال برطرف شدن است.

وی اظهار داشت: امیدواریم تا مشکل پیش آمده را هر چه زودتر رفع کنیم و بتوان با تمدید زمان معاملات، برای چند ساعتی شاهد انجام معاملات فرابورس باشیم.

دهقان خاطرنشان کرد: تصمیم درباره میزان افزایش ساعت معاملات فرابورس، برعهده ناظر بازار است، اما احتمال تمدید تا هر زمانی که لازم باشد تا بخشی از معاملات این بازار انجام شود، وجود دارد که این اتفاق نیازمند بالا آمدن سرورهای مربوط به شرکت فرابورس است.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران افزود: مشکل پیش آمده در سامانه معاملات فرابورس مشخص تر شده است و امیدواریم تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم.

۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 26629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha