لبنان فردا با هشت غایب مقابل ایران !

ابتلای دو بازیکن تیم ملی لبنان به ویروس کرونا باعث شد این تیم مقابل شاگردان اسکوچیچ هشت غایب داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال لبنان از ساعت ۱۶ روز ۹ فروردین ۱۴۰۱، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس و در هفته پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل تیم ملی ایران صف‌آرایی خواهد کرد.

اعضای تیم لبنان که بامداد شنبه وارد کشور شدند، در محل اقامت خود تست کرونا دادند که تست دو بازیکن این تیم یعنی حسن مهنا و محمد ناصر مثبت شد. فدراسیون فوتبال لبنان اعلام کرد که اقدامات لازم برای این دو نفر انجام شده است. مطابق نوشته سایت «El Maestro Sport» لبنان، ایوان هاشک پیش از این شش بازیکن کلیدی خود یعنی عباس عاصی،‌ حسن معتوق، باسل جرادی، جورج ملکی، روبرت الکساندر ملکی و سونی سعد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.

از طرفی روزنامه العهد لبنان، پیش از رویارویی دو تیم نوشته " این تیم پس از سقوط بزرگ در دیدار خانگی اخیر برابر سوریه و پذیرش شکست ۳ بر صفر پیش چشم هوادارانش اکنون با هدف بهبود وجهه خود وارد بازی با ایران می‌شود."

بر اساس این گزارش، تیم ملی ایران نیز با توجه به از دست دادن صدرنشینی گروه پس از شکست برابر کره‌جنوبی به دنبال پیروزی در بازی با لبنان است، هر چند هر دو تیم ایران و کره‌جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرده‌اند.  ایوان هاشک سرمربی تیم ملی لبنان نیز تأکید کرده این تیم با پشت سر گذاشتن بازی اخیرش برابر سوریه به دنبال نمایش مناسب در نبرد با ایران خواهد بود.

ایران قرمز پوش مقابل لبنان 
جلسه هماهنگی دیدار ایران و لبنان با حضور حسن کامرانی فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال، سرپرستان دو تیم، مدیران رسانه ای، داوران و ناظر داوری از ساعت ۱۰ صبح امروز (دوشنبه ۸ فروردین) در هتل پردیسان مشهد برگزار شد که در پایان جلسه مقرر شد ایران با پیراهن قرمز و لبنان با پیراهن سفید به زمین برود.

۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 26619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha