۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 26505
بازدید: 12374
آیفون ۱۵ و اطلاعاتی که درباره آن فاش شد+عکس

طبق گزارش ها، آیفون ۱۵ اپل دارای یک صفحه نمایش با سوراخ واقعی با سنسورهای Face ID پنهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛اپل در حال آماده شدن برای عرضه نسل بعدی گوشی هوشمند سری آیفون ۱۴ در اواخر سال جاری است. اما به تازگی برخی از خصوصیات سری ۱۵ آیفون های این شرکت به بیرون درز کرده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

به گزارش سایت gizmochina؛ آیفون ۱۵ سال آینده دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود و سنسورهای Face ID به دلیل قرار گرفتن در داخل صفحه نمایش قابل مشاهده نخواهند بود. این بدان معناست که این یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش پانچ واقعی از اپل خواهد بود. پیش بینی می‌شود این دارای دوربین زیر پنل سامسونگ (UPC) باشد که با صفحه نمایش داخلی Samsung Galaxy Z Fold۳ ظاهر شد.

آیفون ۱۵ اپل تنها دارای دوربین جلویی قابل مشاهده خواهد همچنین حدس زده می‌شود که این تغییر بزرگ طراحی فقط برای مدل‌های آیفون ۱۵ پرو باشد. انتظار می‌رود سری آیفون ۱۴ آینده اپل دارای چهار مدل  آیفون ۱۴، ۱۴ مکس، ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس باشد که  مدل‌های Pro دارای یک بریدگی قرص‌شکل دوگانه برای دوربین جلو و سنسورهای Face ID باشند، اما مدل‌های غیرپرو همچنان بریدگی بالای صفحه نمایش خواهند داشت.

قابلیت آیفون۱۵

علاوه بر این، گزارش‌هایی وجود دارد که ادعا می‌کند فقط مدل‌های آیفون ۱۴ پرو با پردازنده Apple A۱۶ Bionic عرضه می‌شوند در حالی که مدل‌های معمولی از پردازنده A۱۵ استفاده می‌کنند در حالی که از نظر فناوری حافظه نیز تفاوت‌هایی وجود دارد.

۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
کد خبر: 26505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha