ورود اسپری اکسی به فضای متاورس

بر اساس توئیتی که جاش گربن (Josh Gerben) به اشتراک گذاشته است، غول کالاهای مصرفی یونیلور (Unilever) که مقر آن در لندن است، چند درخواست نشان تجاری را به اداره ثبت اختراع و علائم تجاری امریکا (USPTO) برای ورود به فضای متاورس (Metaverse) ارسال کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد ، این شرکت قصد دارد به صورت مجازی به ارائه دئودورانت‌ها و ضد تعریق‌های AXE و همچنین لوازم آرایشی برای مراقبت از پوست بپردازد. در می ۲۰۱۸، اشمیت نچرالز (Schmidt's Naturals)، یک شرکت محصولات مراقبت شخصی متعلق به یونیلور، به کاربران وب سایت خود اجازه داد تا به وسیله بیت کوین به خرید خمیر دندان، صابون و سایر محصولات بپردازند.

پیش از آن، یونیلور، نستله (Nestle) و تایسون فودز (Tyson Foods) با غول فناوری آی‌بی‌ام (IBM) همکاری نمودند تا ارزیابی کنند که آیا بلاک‌چین‌ها می‌توانند برای ردیابی کارآمد زنجیره‌های تأمین مواد غذایی و بهبود ایمنی آن‌ها استفاده شوند یا خیر.

طی چند ماه گذشته، هجوم پرونده‌های مرتبط با متاورس از سوی شرکت‌های بزرگی مانند مک‌دونالد (McDonald)، شورون (Chevron)، والمارت (Walmart) و نایکی (Nike) وجود داشته است.

در ماه فوریه، شرکت فرانسوی L'Oreal، درخواست نشان تجاری برای اقلام دیجیتال کلکسیونی، تصاویر و توکن‌های غیر مثلی (NFT) ارائه نمود که شامل تصاویر، عکس‌ها و فیلم‌های مختلف است.

بعید است که این روند به این زودی‌ها کاهش یابد. گربن اخیراً پیش‌بینی کرد که تقریباً هر شرکتی در نهایت برای علائم تجاری مرتبط با متاورس درخواست خواهد داد.

۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 26478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha