تیراندازی مرگبار در پادگان بوشهر؛ یک سرباز ۴ سرباز دیگر را به شهادت رساند | تصاویر لحظه دستگیری قاتل| توضیحات رسمی سپاه + فیلم

در یک حادثه تلخ یک سرباز به چند هم اتاقی خود در یکی از پادگان‌های بوشهر تیراندازی و ۴ تن را شهید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فارس، صبح امروز در اتفاقی تلخ چند سرباز در یکی از پادگان‌های بوشهر توسط هم اتاقی خود کشته شدندگفته می‌شود قاتل با گروگان گیری یک شهروند از محل گریخته است اما اکنون در محاصره پلیس گرفتار شده و گروگان آزاد شده است.

انگیزه‌های این فرد هنوز مشخص نیست و هنوز هیچ منبع رسمی درباره جزئیات حادثه صحبت نکرده است.

یک منبع آگاه تعداد سربازان به شهادت رسیده را چهار تن اعلام کرد.

رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه نیز به تسنیم گفت: یک سرباز حین خدمت براساس انگیزه نامعلوم، متأسفانه ۴ سرباز هم خدمتی خود را در یکی از پادگان‌های منطقه دوم دریایی سپاه با ضرب گلوله کشت.

سرهنگ غلامحسین حسینی با اشاره به وقوع حادثه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران اظهار داشت: بامداد یکشنبه اول فروردین در یکی از پادگان‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، یک سرباز حین خدمت بر اساس انگیزه نامعلوم، متأسفانه ۴ سرباز هم خدمتی خود را با ضرب گلوله کشت.

حسینی درباره نحوه دستگیری قاتل افزود: پلیس در یکی از ایست‌های بازرسی با قاتل درگیر شده و گروگان را آزاد کرده اما فرد قاتل بر خودروی دیگری سوار شده و تحت تعقیب است.

رئیس روابط عمومی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: پرونده قضایی این قاتل برای روشن شدن ماجرا و سیر مراحل قانونی در حال رسیدگی و بررسی است.

وی در پایان ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتولین و تاکید مجدد بر دستگیری قاتل گفت: هموطنان گرامی اخبار مرتبط به این حادثه را صرفاً از طریق رسانه‌های معتبر دنبال کنند و به شایعات و اخبار کذب توجه نداشته باشند.

خبر تکمیلی:قاتل در دیلم دستگیر شد

سربازی که چهار نفر را کشته و با گروگان‌گیری به مقصد خوزستان در حال فرار بود دقایقی پیش در دیلم دستگیر شد.

پرونده قضایی این سرباز برای روشن شدن ماجرا و سیر مراحل قانونی در حال رسیدگی و بررسی است.

۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
کد خبر: 26436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha