سریال های نوروزی از امشب آغاز می شوند+زمان پخش و داستان سریال

به رسم هر سال، با شروع سال ۱۴۰۱ نیز شبکه های تلویزیونی برنامه هایشان را نو می کنند و در این میان چهار سریال نوروزی برای پخش انتخاب شده اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا، سریال «زیرخاکی ۳» (شبکه یک)، «خداداد» (شبکه دو)، «نجلا ۲» (شبکه سه) و «دردسرهای شیرین» (شبکه پنج)، مجموعه هایی هستند که در جدول پخش نوروزی  ۱۴۰۱ سیما قرار گرفته اند.

در ادامه این گزارش با سریال های نوروز ۱۴۰۱ تلویزیون و ساعت پخش آنها آشنا می شوید:

سریال های نوروزی از امشب آغاز می شوند

شبکه یک/زیرخاکی۳

شبکه یک سیما، فصل سوم سریال «زیرخاکی» را از ۲۹ اسفندماه هر شب ساعت ۲۲ به روی آنتن می برد.

تصویربرداری سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا روز جمعه ۲۷ اسفندماه به پایان رسید.

«زیرخاکی ۳» به کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا و با بازی پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح و ... در ۱۴ قسمت برای نوروز ۱۴۰۱ پخش می شود.

سریال های نوروزی از امشب آغاز می شوند

فصل دوم این سریال با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیروهای بعثی در جبهه به پایان رسید و مخاطبان از ابتدای این فصل، ادامه های ماجراهای فریبرز را دنبال خواهند کرد.

شبکه دو/خداداد

شبکه دو سریال نوروزی خود را به نام «خداداد» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ۱۳ قسمت از ۲۹ اسفندماه روانه آنتن می کند. ساعت پخش این سریال نوروزی هر شب ساعت ۲۱:۱۵ است.

سریال های نوروزی از امشب آغاز می شوند

ژانر داستانی «خداداد» کمدی است و مشکلات خانواده‌های ایرانی را از نظر مالی و با نگاهی نقادانه روایت می کند.

سریال های نوروزی از امشب آغاز می شوند

در این مجموعه رضا ناجی، پیام دهکردی، علی صبوری، سوسن پرور، مهرناز بیات، آرش تاج، آرش نوذری، افشین نخعی، زهره حمیدی، شیرین بینا، سارا باقری، مهرزاد جعفری، جواد زیتونی، فریبا سادات مرتضوی، سیامک اشعریون، سیاوش طهمورث، بازیگران کودک: امیرحسین غفاری و کوثر حیدری به ایفای نقش می‌پردازند. 
«خداداد» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است.

شبکه سه/نجلا۲

فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی در ایام نوروز هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه سه سیما می رود. پخش این سریال ۴۰ قسمتی از اول فروردین ۱۴۰۱  شروع می شود و تا ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

سریال های نوروزی از امشب آغاز می شوند

تصویربرداری سریال «نجلا ۲» هفته های پایانی خود را سپری می‌کند و همزمان مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

قصه «نجلا ۲» در سال ۱۳۵۸ می‌گذرد. نجلا در اوضاع آشفته و ناامنی ها، به عبد که عاشق او شده وعده‌ای می‌دهد که طی آن اگر عبد بتواند او را از مرز ایران و عراق رد کند و به زیارت اربعین برسد، در قبال عشقش به او پاسخ مثبت می‌دهد، اما همه این‌ها در طول مسیر دست‌خوش اتفاق‌هایی می‌شود.

تصویربرداری فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و به تهیه‌کنندگی سعید سعدی از ابتدای تابستان ۱۴۰۰ آغاز شده بود و در لوکیشن‌های مختلفی مانند جنوب تهران، آبادان و خرمشهر، زندان و تعدادی از شهرهای کشور عراق مانند کربلا تولید شده است.

حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی و .. در نجلا به ایفای نقش پرداخته اند.

شبکه پنج/ دردسرهای شیرین

سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سیدعلی اکبر محمودی مهریزی از ۲۹ اسفند در ۱۳ قسمت هرشب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

سریال های نوروزی از امشب آغاز می شوند

داستان این سریال درباره زوجی است که بعد از ازدواج در زندگی شان با مشکلاتی جدی روبه رو می شوند. در کشاکش این مشکلات، حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می دهد. پوریا پورسرخ و مریم مومن نقش زوج قصه «دردسرهای شیرین» را بر عهده دارند و افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی و سمیرا حسینی به همراه رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی، دیگر نقش‌های اصلی را بازی می‌کنند.

۲۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 26396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha