موبایل همسر رئیس موساد هک شد

تلفن همراه همسر دیوید بارنیا، رئیس موساد هک شده و مطالب آن در یک کانال تلگرامی ناشناس منتشر شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داد هکرها، تلفن همراه همسر رئیس موساد را هک کرده و محتویاتی شامل عکس‌ها و برخی اسناد را از داخل گوشی او استخراج و منتشر کرده‌اند.

رسانه‌های صهیونیستی مدعی‌اند ایران عامل این حمله سایبری است و این حمله توسط یک گروه هکری ایرانی انجام شده است.

ساعاتی پیش نیز کانال تلگرامی دیگری با نام «دست‌های باز» ویدیویی منتشر کرد که شامل عکس‌ها و اسناد شخصی متعلق به رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی است.

گروه هکری مذکور اعلام کرده این اطلاعات  طی یک عملیات طولانی به دست آمده است. در تصاویر منتشر شده، شکلک‌های احمقانه‌ای از رئیس موساد نیز دیده می‌شود که ظاهرا در حین ویدئو چت با همسرش ضبط شده‌اند.


تلفن همراه همسر رئیس موساد هک شد

تصویری از شکلک درآوردن رئیس موساد در حین ویدئو چت با همسرش

همچنین کارت شناسایی، اسناد مالیاتی، بلیط هواپیما و تصاویر ماهواره‌ای از منزل شخصی وی نیز منتشر شده است.گروه «دست‌های باز» ملیت خود را مشخص نکرده اما رسانه‌های عبری انگشت اتهام را به سمت ایران نشانه‌ گرفته‌اند.

روز دوشنبه نیز تعدادی از وبسایت‌های دولتی رژیم صهیونیستی طی یک حمله سایبری گسترده از کار افتادند. به گفته یک مقام نظامی صهیونیست، این بزرگ‌ترین حمله سایبری علیه این رژیم بوده است.

در این حمله، هکرها چندین وب سایت دولتی رژیم اشغالگر قدس از جمله وزارتخانه‌های بهداشت، کشور، دادگستری و رفاه اجتماعی و دفتر نخست‌وزیری آن را مسدود کردند.

از سال گذشته میلادی تاکنون حملات سایبری متعددی علیه زیرساخت‌های صهیونیستی صورت گرفته است. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به هک وبسایت‌های صهیونیستی «جروزالم پست» و «معاریو» در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد.

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: 26308
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha