ببینید | نخستین تصاویر از زلزله ۶ ریشتری هرمزگان

بامدار امروز زمین لرزه شدیدی به بزرگی ۶ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) بامداد پنجشنبه حوالی کوخرد در استان هرمزگان را لرزاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بر اثر زلزله شدید و در پی آن سقوط چند تیر برق، برق روستاهای اسلام آباد، انجیره، خورچاه، بن‌کوه، هرسین از توابع بخش مهران و همچنین روستاهایی از شهرستان بستک قطع شده است.خوشبختانه فعلا گزارشی مبنی بر خسارت جانی اعلام نشده است.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی ۵۴.۶۵ و عرض جغرافیایی ۲۶.۸۹ و در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین به وقوع پیوسته است.بر اساس گزارش اولیه این زمین لرزه در فاصله ۲۷ کیلومتری کوخرد به وقوع پیوسته است. مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زمان وقوع این زمین لرزه را ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه و ۴۴ ثانیه بامداد پنجشنبه اعلام کرده است. گزارش تکمیلی این مرکز حاکی از آن است که متعاقب وقوع این زمین لرزه، همچنین دو پس‌لرزه ۴.۱ و ۴ ریشتری در ساعات ۲:۵۷:۲۸ و ۰۳:۰۴:۴۲ در همان موقعیت جغرافیایی به وقوع پیوسته است.

دو تصویر که خبرگزاری ایرنا در گزارش تصویری اولیه خود منتشر کرد:

ببینید | نخستین تصاویر از زلزله ۶ زیشتری هرمزگان

ببینید | نخستین تصاویر از زلزله ۶ زیشتری هرمزگان

همچنین این فیلم یک فروشگاه در روستای آسو در ۹ کیلومتری کوخرد پس از وقوع زمین لرزه ۶ ریشتری بامداد پنجشنبه را نشان می دهد که خبرگزاری صداوسیما منتشر کرده است:

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 26296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha