میهمانان فصل پنجم جوکر چه کسانی هستند؟ +سوابق هنری

مجموعه پرطرفدار رئالیتی‌شو «جوکر» که از فیلیمو پخش می‌شود به فصل پنجم رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛فصل چهارم جوکر با معرفی برنده سریال جوکر ۴ که یوسف صیادی است به اتمام رسید و مهمان های فصل پنجم سریال جوکر ایرانی و شرکت کنندگان جوکر ۵ معرفی شدند.مهمانان فصل پنجم جوکر از بازیگران و چهره های معروف و سرشناس سینما و تلویزیون هستند که عبارتند از مهران غفوریان، مجید واشقانی،اکبر عبدی، سیروس میمنت، حامد آهنگی و محمدرضا علیمردانی.

مجموعه پربیننده‌ی جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.

سیامک انصاری بازیگر کمدی شناخته شده‌ی کشورمان، میزبان این برنامه هیجان انگیز است و علی لک پوریان هم به عنوان بازیگر ثابت جوکر، انصاری را در این رقابت جذاب همراهی می‌کند.

رئالیتی شو یک کمدی متفاوت به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی است. در ادامه به معرفی مهمانان فصل پنجم جوکر ایرانی می‌پردازیم.

بازیگران فصل پنجم جوکر

در جوکر ایرانی که یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی است، شاهد یک مسابقه جذاب و سرگرم‌کننده، میان برخی از بازیگران مطرح، چهره‌های مشهور هنری، اجتماعی و ورزشی در یک اتاق در بسته هستیم. آن‌ها برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما نکته‌ی جالب ماجرا آن جاست که خودشان نباید بخندند.

بازیگران فصل پنجم جوکر

مهران غفوریان زاده‎‌ی سوم شهریور ماه سال ۱۳۵۳ بازیگر، کمدین و کارگردان مشهور کشورمان است. او دانش‌آموخته‌ی رشته نقاشی است.

بازیگران فصل پنجم جوکر

اولین کار غفوریان مجموعه طنز لبخند سوم به کارگردانی مسعود رشیدی بود. وی سپس از سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سری مجموعه‌های سریال زیر آسمان شهر به شهرت بیشتری رسید. پس از آن در سال ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد.

از کارهای او می‌توان به فیلم سینمایی‌هایی همچون داش‌آکل و ما همه با هم هستیم و سریال‌هایی همچون در حاشیه و نیسان آبی اشاره کرد. مهران غفوریان از بازیگران فصل پنجم جوکر است.

محمدرضا علیمردانی زاده‌ی یازدهم خرداد ماه سال ۱۳۵۵ است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری بوده و  تاکنون در بیش از ۴۰ کار تصویری در کارنامه‌ی هنری خود دارد. علیمردانی به عنوان دوبلور در برخی از انیمیشن‌های پربیننده فعالیت داشته‌، او همچنین راوی پویانمایی محبوب دیرین دیرین بود.

بیوگرافی کامل “محمدرضا علیمردانی” و تصاویری جذاب از همسر و دخترش

مجید واشقانی متولد ۶ خرداد ۱۳۵۹در تهران است. او تحصیلات خود را تا مقطع لیسانس در رشته مهندسی متالورژی ادامه داد، او بازیگری را از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۷۸ با حضور در کلاس‌های آزاد بازیگری امین تارخ آغاز کرد.

او علاقه زیادی به بازی در ژانر کمدی دارد و با بازی در سریال مسیر انحرافی به شهرت رسید. مجید واشقانی در مجموعه‌های مختلف همچون هوش سیاه، ماتادور، انقلاب زیبا و میکائیل در نقش‌های پلیسی به ایفای نقش پرداخته است.

ماجرای عاشقی و زندگی خصوصی مجید واشقانی +تصاویر خانوادگی

اکبر عبدی در چهارم شهریور ماه سال ۱۳۳۹ در محله نازی‌آباد تهران به دنیا آمد. او از بازیگران مشهور سینما و تلویزیون کشورمان و دارنده نشان درجه یک فرهنگ و هنر است.

عبدی از هنرجویان مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما بوده‌ است. وی سیمرغ بلورین نقش دوم مرد از هشتمین جشنواره فیلم فجر را برای بازی در فیلم مادر ساخته علی حاتمی دریافت کرد.

اکبر عبدی از کمدین‌های با تجربه‌ی سینما و تلویزیون است که در فیلم «خواب‌زده‌ها» بعد از فیلم‌های «آدم‌برفی» و «خوابم می‌اد» برای سومین‌بار نقش یک زن را ایفا کرد. او از بازیگران  فصل پنجم جوکر ایرانی است.

عکس باور نکردنی اکبر عبدی | اکبر عبدی یک شبه پیر شد

حامد آهنگی ۱۷ تیر ماه سال ۱۳۵۸ در بندر انزلی به دنیا آمد. او هم‌اکنون استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینما است. آغاز کار حرفه‌ای حامد آهنگی در سال ۱۳۸۱ و با دعوت شبکه باران انجام گرفت.

بازیگران فصل پنجم جوکر

وی در سال ۱۳۸۹ و با دعوت حمید خندان به برنامه شب‌های کیش پیوست و به طور ماهانه در جزیره‌ کیش به اجرای برنامه پرداخت. آهنگی که از بازیگران فصل پنجم جوکر است، در سال ۱۳۹۵ با اجرای برنامه استندآپ در خندوانه را به شهرت رسید.

سیروس میمنت رنجبر متولد ۲۳ آذر ماه سال ۱۳۳۹ در کرمانشاه است. او بازیگر و فیلمنامه‌نویس اهل ایران است. فیلم‌های سینمایی معجزه خنده، فوتبالی‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی خانه‌به‌دوش، سه‌دونگ سه‌دونگ، نون‌خ١، نون‌خ۲ و نون‌خ۳ از فعالیت‌های شناخته‌شده‌ی کارنامه‌ی هنری او هستند.

سیروس میمنت: در «نون.خ2» شاید به اقوام دیگر ایران هم پرداخته شود/ چرا باید  مسابقه‌ خارجی بسازیم نه ایرانی؟!- اخبار فرهنگی تسنیم | Tasnim

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳
کد خبر: 26290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha