لیگ قهرمانان اروپا | دو پنالتی علیه رویای اروپایی یوونتوس /  لیل ۱ - چلسی ۲ + ویدیوی خلاصه بازی‌ها

دو پنالتی علیه یوونتوس در دقایق پایانی، حذف این تیم از لیگ قهرمانان را قطعی ساخت. در دیگر بازی دیشب، چلسی با برد لیل صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۲-۲۰۲۱، ساعاتی قبل یوونتوس علی‌رغم تساوی ۱-۱ در دیدار رفت، با سه گل مغلوب ویارئال شده و در مرحله یک‌هشتم نهایی با لیگ قهرمانان وداع کرد. بیانکونری در نیمه اول فرصت‌های بسیار خوبی را برای گلزنی از دست داد و در نهایت اتفاقات غیرمنتظره در دقایق پایانی، این شکست سنگین را برای تیم مکس آلگری رقم زد.

در شرایطی که یوونتوس تا دقیقه ۷۵ تیم برتر میدان بود، دنیله روگانی خطای عجیبی در محوطه جریمه روی کوکولین مرتکب شد تا ویارئال صاحب یک ضربه پنالتی شود. البته داور در نگاه اول پنالتی تشخیص نداد، اما بعد از بازبینی صحنه رای خود را تغییر داده و به سود ویارئال پنالتی گرفت. جرارد مورنو پشت توپ قرار گرفت و اگرچه ووچیک شزنی جهت ضربه را تشخیص داد، اما او توانست در میان بهت هواداران یوونتوس دروازه این تیم را باز کند.

اما در اواخر مسابقه بود که این بار ماتیس دی لیخت مرتکب خطای هند شده و این بار داور خیلی زود نقطه پنالتی را نشان داد تا دانیوما پشت توپ قرار گرفته و با ضربه‌ای دقیق گل سوم را به ثمر برساند. بدین‌ترتیب یوونتوس در شبی که به خصوص در نیمه اول نمایش خوبی ارائه داده بود، در نهایت سه بار دروازه خود را برابر ویارئال باز شده دید و خیلی زود با لیگ قهرمانان این فصل نیز وداع کرد.

در دیگر بازی چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا، تیم چلسی موفق شد با نتیجه ۲ بر ۱ تیم لیل فرانسه را مغلوب کند و با توجه به برد دور رفت ۲ بر صفر مقابل لیل در مجموع با نتیجه برد ۴ بر ۱ به دور یک چهارم نهایی رقابتها  صعود کند. 

برنامه کامل مسابقات لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ + جدول و نتایج

۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱
کد خبر: 26286

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha