دلیل سبزپوشی نمادهای خودرویی چیست؟

برخی از کارشناسان علت این موضوع را گفتگوی امیرعبداللهیان با لاوروف وزیر خارجه روسیه می‌دانند و اضافه شدن درخواست‌های روسیه در متن جدید توافق نامه. خبرگزاری اسپوتنیک گفته است ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای با تاکید بر این که مسکو همواره کمک قابل توجهی به روند مذاکرات وین کرده است، گفت متن توافق آتی در مذاکرات وین به گونه‌ای اصلاح شده است که از همکاری ایران-روسیه حفاظت شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از نبض بورس؛ برخی از کارشناسان علت این موضوع را گفتگوی امیرعبداللهیان با لاوروف وزیر خارجه روسیه می‌دانند و اضافه شدن درخواست‌های روسیه در متن جدید توافق نامه. خبرگزاری اسپوتنیک گفته است ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای با تاکید بر این که مسکو همواره کمک قابل توجهی به روند مذاکرات وین کرده است، گفت متن توافق آتی در مذاکرات وین به گونه‌ای اصلاح شده است که از همکاری ایران-روسیه حفاظت شود.

همچنین مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در یک گفتگوی تلویزیونی بیان نمودند:

من فکر می‌کنم که ما در آستانه توافق با ایران هستیم. مشکلات ناشی از تحریم‌های جدید علیه روسیه باعث توقف مذاکرات شد؛ بنابراین من خوشحالم که لاوروف وزیر امور خارجه گفت که تضمین ایالات متحده دریافت کرده است. امیدوارم به زودی به توافق برسیم.

بنابراین دلیل اول را می‌توان گفت که مذاکرات برجامی بر مسیر توافق در حال حرکت است و موجب استقبال معامله گران به گروه‌های ریالی بالاخص نمادهای خودرویی شده است.

دلیل بعدی را میتوان در صحبت‌های فاطمی امین مبنی بر فروش بلوکی سهام خودرویی‌ها دانست:

 فاطمی امین از عرضه بلوکی سهام ایران خودرو و سایپا در بورس خبر داد و افزود: ما به دنبال آن هستیم تا ۲۵ درصد سهام ایران خودرو و ۴۰ درصد سهام سایپا واگذار شود.

۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 26268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha