چرا تولیدی پوشاک علی دایی تعطیل شد؟ + عکس

هرچند علی دایی هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده ولی گفته می شود بدهی مالیاتی باعث تعطیلی این تولیدی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اگرچه تولیدی علی دایی به عنوان یک برنده ورزشی شناخته شده جزو پیشگامان تولید البسه ورزشی حرفه ای شناخته می شود اما در حاشیه مراسم تجلیل از برترین تولیدکنندگان ورزشی خبر تعطیلی این تولیدکننده داده شد.

علی دایی

علی دایی که سال‌ها در زمینه پوشاک و تولیدات ورزشی فعالیت می‌کرد از ادامه فعالیت انصراف داد.  این خبر تلخ البته در مراسم تجلیل از برترین تولیدکنندگان ورزشی داده شد و شنیده ها حاکی است بدهی علی دایی به سازمان امور مالیاتی باعث توقف فعالیت وی در تولیدات ورزشی شده است.

این تولیدی در دهه های گذشته برای تیم ملی فوتبال ایران ،سایپا ،صبا باتری و سایر تیم های لیگ برتر البسه ورزشی تولید می کرد و پس از ان هم به عنوان یکی از تولیدکنندگان فعال داخلی در حوزه تجهیزات ورزشی به شمار می رفت. 
این اتفاق در حالی افتاد که استفاده از البسه ورزشی توسط تیم های خارجی در المپیک توکیو مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفت و ایشان در سخنان خود در حمایت از تولید داخلی با اشاره به این اتفاق از آن استقبال کردند . همین باعث شد تا پس از المپیک توجه های ویژه ای به تولیدی مجید مروژ که تولیدی البسه ورزشی مورد اشاره رهبری بود صد چندان شود و این حمایت ویژه از تولیدی های داخلی البسه به خصوص البسه ورزشی احساس شود . 
حال درست در شرایطی که در هیچ شرایطی نباید چرخ تولید داخلی تعطیل شود تولیدی البسه ورزشی علی دایی به دلیلی که بدهی مالیاتی عنوان می شود تعطیل شده است.  

تولیدی علی دایی تعطیل و دلیل توقف فعالیت اعلام شد

تولیدی علی دایی تعطیل و دلیل توقف فعالیت اعلام شد

تولیدی علی دایی تعطیل و دلیل توقف فعالیت اعلام شد

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸
کد خبر: 26224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha