هشدار دادستان کل کشور به وزیر اقتصاد

دادستان کل کشور در راستای وظایف خود در حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، در نامه‌ای به خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورایعالی بورس، بر اعمال دقت مضاعف در روند فرایند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، دادستان کل کشور در راستای وظایف خود در حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم، در نامه‌ای به خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس شورایعالی بورس، بر اعمال دقت مضاعف در روند فرایند واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی تاکید کرد.

در این نامه، حجت الاسلام والمسلمین جعفر منتظری، ضمن استقبال از توسعه قانونمند واگذاری سهام دولتی به ضرورت توجه به حساسیت این دست واگذاری‌ها (از جمله وجود هواداران و علاقمندان متعدد و گسترده در سراسر کشور)، با اعمال دقت‌های پیشگیرانه تاکید کرده است.

همچنین در بخش دیگری از این نامه خطاب به وزیر اقتصاد تاکید شده است جوانب مختلف این واگذاری در جلسات آتی شورای عالی بورس مطرح و مورد بررسی اعضاء قرار گیرد.

فهرست دقیق دارایی‌ها، بدهی‌های بهنگام شده، پیش بینی دقیق درآمدهای آتی، تعیین مالکیت دارایی‌های مندرج در ترازنامه این دو باشگاه و مالکیت لوگو از موارد دیگری بوده است که در نامه پیشگیرانه دادستان کل کشور به وزیر امور اقتصادی و دارایی به آن اشاره شده است.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری بررسی گزارش بازرس‌های قانونی و حسابرس مستقل باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در جلسه‌ی شورای عالی بورس از سوی مسئولین را مورد مطالبه قرار داده است.

۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
کد خبر: 26219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha